Dierenbestand - vermelding op site

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rob

Beste forumgangers, nog lang niet iedereen heeft onder zijn berichten een lijstje met de soorten die hij houdt met de daarbijbehorende gegevens. Als je dit instelt kan iedereen zien welke dieren je houdt. Op deze manier is het heel simpel om contact met elkaar op te nemen met vragen over kweek, verkoop van dieren etc.

instellen is heel simpel:

Klik in de dikke balk boven in beeld op Profiel
ga dan aan de linkerzijde naar forumprofielinformatie.
Scroll naar beneden, hier vind je een vak waarbij staan Handtekening (signature)

als je hier de door jou gehouden diersoorten invult is het voor iedereen te zien onder elke post die je dropt.

Ook voor degenen die al eerder deze instelling gebruikten, houden jullie hem ook nog een beetje up to date? Het zou fijn zijn als alle uitval en nakweek ook zoveel mogelijk vernoemd werd in de tabel.

R

Coen Deurloo

Heb hem even geupdate, was alweer een tijdje geleden!

rob

Ook voor mij een korte update...

Wie zet nog zijn dierenbestand online?

Harry

de mijne is nu ook weer up to date. Toch nog iets over. Allen in de buitenterraria op het land onderhoudsvrij met als voer alleen wormenkorrels om de regenwormvoorraad en enchytreeen in de terraria op peil te houden
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Coen Deurloo


DannyS

Ik heb het er ook maar ingezet, al is het nogal magertjes vergeleken bij jullie :D
(het was toch 'man-vrouw-juv'?)

rob

Ja Damien...

Leuk dat je meedoet!

de hoeveelheid dieren maakt niet uit, het gaat om het plezier dat je er aan hebt.. Vaak kun je nog beter een paar dieren hebben dan zo'n hele hoop. het blijkt dat de hobby al snel uit de hand loopt.. .

PeterZ

De mijne is ook bijgewerkt. met de info die ik gisteren heb opgedan zal ik van de week proberen de 5 volwassen dieren op mijn werk het geslacht te bepalen.

PeterZ

rob

Je popei zijn misschien ook al te sexen Peter!

je moet de straarten met elkaar vergelijken.. Dieren met een duidelijk langere staart zijn waarschijnlijk vrouw..

PeterZ

Ik heb net mijn popei geprobeerd te sexen.

Van de 2 grotere popei heeft er één een grotere staart. Van de 2 kleintjes zijn de staarten evengroot.

Poeh dit is geen eenvoudige klus.  Kan ik nu aannemen dat ik in ieder geval 1 mannetje en 1 vrouwtje heb?

Peter