verzending nieuwbrief salamandervereniging

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pamela


Al enige jaren verzorg ik het versturen van de nieuwsbrief. Ik ga er mee stoppen en daarom is de salamandervereniging op zoek naar iemand die 4x per jaar het verzenden van de nieuwsbrief wil verzorgen. Het gaat om de verzending per post.
Je krijgt de nieuwsbrief toegezonden per mail. De bedoeling is deze te kopieren, te verpakken, postzegel op de enveloppe en versturen. het is ongeveer een uurtje werk.
Alvast bedankt
Pamela

Pamela


Jef Janssens

als je niemand vind wil ik het wel doen.
gr jef

Henk Wallays

Hmm... Jef het siert je dat je dat wil doen  ;D, maar ik denk dat je die brieven dan vanuit Belgie zult verzenden en mogelijk liggen die kosten iets hoger dan binnen Nederland zelf. Moeten ze ook eens bekijken vanuit hun kostenoptiek denk ik, want 4 keer per jaar verzenden slikte destijds wel een knauwjte weg uit het budget (maar nu krijgen de meeste hem waarschijnlijk wel digitaal).

Het fotootje erbij om het huidige naarstig bijtje (Pamela) te bedanken voor haar inzet totnutoe .... ;-)

[verwijderd door de beheerder]

Hugo

Hoi Jef,

Ik had Pam al een bericht gestuurd via msn dat ik het wel op me wilde nemen.
Als jij het graag doet dan is dat prima,..maar ik wil het eventueel ook wel oppakken.

Ik hoor het wel!
Groetjes,
Hugo


Jef Janssens

#5
op 15 min ben ik in nederland henk en mijn schoonmoeder gaat er elke week winkelen. ;D ;D ;D
als jij het graag wil doen hugo,no problem.ik zou het alleen maar doen omdat er niemand anders was,ik heb het druk genoeg.
gr jef

Hugo

Jef,

Ik doe het graag!
Ik heb nog weinig actiefs voor de club gedaan, het is wel eens tijd nu :D


Jef Janssens


Pamela

Jef en Hugo, heel erg fijn.
Jef, het is inderdaad zo dat het een stuk goedkoper is om het in Nederland te posten. Het lijkt me dus het handigst dat Hugo dit van me overneemt. Maar... nu het bestuur weet dat je beschikbaar bent weet ik zeker dat je binnenkort wel voor iets anders gestrikt wordt ;) ;D
Ik denk ook dat als iedereen iets doet dat het niet veel tijd kost ipv een paar personen alles.