Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Morgen 35 graden

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

DannyS

Ik heb 1 italicus larf verloren.. deze was aan het morphen dus misschien kwetsbaarder.. Vandaag nergens last van gehad. Vanavond wat water verversen en het is weer achter de rug.

alibombali

Dit was natuurlijk een prachtige dag om je water te verversen....dat heb ik dus gedaan, alle waterdieren hebben een frisse bak, wel had ik medelijden met mijn landdieren...

naeff002

Hier ook wat bakken ververst. Die in de tuin staan heb ik afgelopen 3 dagen iedere dag zitten verversen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

joost.v.wijk

De temperatuur heb ik vandaag niet onder de 21-22°C kunnen houden, namelijk 23°C  :P :P :P
Hier verder niks gedaan dus  :)


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

alphamale

Hetzelfde hier. Ik heb niet eens het zonnenscherm uit hoeven zetten. We hebben bij de larven wel wat koud water erbij gedaan voor de verwennerij.

sebas2000

Ook hier hebben alle dieren de warmte goed doorstaan. Door het onweer, wat op dit moment overtrekt, is de luchtvochtigheid bijzonder hoog en is het al wat donkerder. Daardoor (?) is er bij mij eerder dan normaal al beweging in de bakken en dat levert leuke plaatjes op.....Alleen mijn groep A. maculatum laat zich nog niet zien.





kevin

Alles is goed doorgekomen.
In de kas word het niet warmer als 27-28 graden.
Ligt er net aan hoe benauwd het is.
Op welke temp ze de kas zelf laten verkoelen.
Heb het water nog niet boven de 24 graden zien stijgen.
En doorgaands zit het gewoon onder de 20 graden.

joost.v.wijk

Hier is de bui net begonnen. Tot nog toe valt 't nog mee.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

DannyS

Slechts een paar spetters gehad hier helaas... Ik had gehoopt op een flinke bui die het buiten en binnen liet afkoelen... nu wordt het weer zweten in bed :(

Monique

Hier fikse onweersbuien nu. En maar goed ook, mag nu wel wat koeler voor mijn tijgertjes en de axo's.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

sannie

ondertussen aardig wat onweer en buiten koelt het lekker af! nu nog in huis de warmte eruit... van de 27,4 zitten we eindelijk op de 26 XD