nog meer mensen naar Iron Maiden geweest?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Araturo

Ik was gisteren (8 Juni) naar een concert van Iron Maiden geweest en vroeg mij af of er meer mensen naar toe waren geweest

joost.v.wijk

In de eighties was 't nog leuk, nu zijn ze me wat te tam  ;)


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

sannie

2004/2005 gezien op graspop en daarna nog is op de TT in Assen! dat was wel briljant! maar nu ben ik zelf wat te tam geworden ben ik bang  :( duty calls  ;D
laatst wel naar crimson glory geweest en dat was awsome!!! \m/

alibombali

Heb ze al een keer of 3 gezien...heb ze deze keer over het hoofd gezien...... :'( :'(

joost.v.wijk

IM is nog echt niet slecht hoor. Maar wat ik jammer vind, is dat veel van dat soort bands toch doorbreken, en de stijl iets aanpassen voor het grotere publiek en commercieel worden. Vaak merk je dat het ten koste gaat van de muziek. De oude IM vind ik nog steeds stukken beter.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

alphamale

Mee eens, maar het is wat mij betreft al snel beter dan al die troep op de Nederlandse radio.

joost.v.wijk

Citaat van: Niels D op juni 09, 2011, 09:36:48 PM
Mee eens, maar het is wat mij betreft al snel beter dan al die troep op de Nederlandse radio.

Meen je dat? Had ik bijna kaartjes geregeld om samen met jou naar Nick en Simon te gaan ;D ;D ;D


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

alphamale

Haha! Daar vermaak ik me dan ook weer wel, aangezien er bier geschonken wordt.  ;)

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

sannie

ach alles beter dan metallica imo! mja mijn smaak is te breed wat dat aangaat XD
laatst naar de michael jackson tribute geweest en die was best gaaf!
en waar hou jij dan van naeff??

naeff002

Ik hou van allerlei muziek. Maar dit is me net iets te veel lawaai. Metal vind ik al helemaal niks.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

alphamale

Metal is o.k., maar de hardere rockvarianten genieten mijn voorkeur. (alphamale.nl of myspace.com/alphamalerock)  :-*

Araturo

je merkte wel dat bij de oudere nummers de zaal enthousiaster was dan de nieuwe nummers, alleen bij het eerste nummer (satellite 15... the final frontier) was iedereen ook echt ontzettend enthousiast maar dat komt ook omdat het voorprogramma (rise to remain) niet op een Maiden concert hoorde...

maar er is dus verder  niemand naar Iron Maiden geweest afgelopen woensdag?


PS: metallica is ook overkill-goed

kevin

nog nooit naar concerten geweest alhoewel ik Bullet for my Valentine wel keer wil zien.

Ga normaal altijd naar hardcore/hardstyle feesten. Kwam Jari ook pas nog tegen bij nightmare :D
Ben wel benieuwd wie ook wellis die feesten pakt zoals defqon over 2 weken.

Jari B

Het was wel vet daar bij Nightmare, en jij kan er ook wat van hoor Kevin :P