Eitjes Neurergus kaiseri 2011

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

alibombali

Na drie weken paringsgedrag, heb ik vanavond het eerste kaiseri ontdekt!!
(word vervolgd)

andrizay

#1
Cool man ;) ..

Kenny

Mooi Alex, hopelijk zijn ze bevrucht!
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

joost.v.wijk

#3
Mooi man, dat je er net zoveel succes mee mag hebben als je met je Triturus soorten hebt!  :)


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

robkeulers

#4
Kicken, wat een jaar!

naeff002

Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Hugo

Mooi werk man, Ouwe az fan!
Eindelijk succes met deze soort, moet erg goed voelen!
Hopelijk is alles dat gelegd wordt bevrucht! :)
Succes!

Harry

waaaw das kicken
nu kan marieke je opgeven voor Yess mijn man heeft een hobby. Met zo'n gelukkige kerel
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

alibombali

Vanmorgen heb ik een eitje uit de hun bak gevist en hem op kamertemperatuur gezet..ik ben benieuwd of de mannen hun best gedaan hebben...

robkeulers

Alex,

Ik heb vorig jaar alleen het al uitgekomen larfje gevonden, geen idee hoe de dieren het verder dus hebben aangepakt (baaalen!).
Hebben ze bij jou in de planten of op steen afgezet?

Succes ermee man, ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen!

alibombali

Ze leggen bij mij alleen op waterpest, wat vervelend is want dat groeit niet zo snel bij mij..stenen en andere planten zat, maar dat laten ze links liggen..de jaren dat ik al onbevruchte eitjes van een andere groep had legde ze ook alleen maar op waterpest...

DannyS

Dat is best wel grappig.. je leest overal dat ze onder stenen leggen, maar mischien geven ze stiekem de voorkeur aan waterpest..

Kenny

Ook bij de belgische kwekerd leggen ze op beplanting. Meerbepaald op aquatiel mos.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

DannyS

Dan lijkt een bosje waterpest geen overbodige luxe..

alibombali

De schuldige...