Beurs te Hamm 12 maart 2011

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bjorn

13 maart a.s. beurs te Hamm.

Is deze beurs de moeite waard qua salamanders?
Het is voor mij 3 uur rijden, maar als de beurs de moeite waard is heb ik dat er graag voor over  ;D

A34

Hallo Bjorn, als je de algiras wil hebben misschien wel. ;) Maar er waren nog enige twijfels over de echtheid van deze kweeker. Ik zou dus niet alleen hiervoor gaan.

Bjorn

Het is voor mij 3 a 4 jaar geleden dat ik op een beurs ben geweest... Algira's zou zeker mooi zijn, maar bij twijfel zou ik er zeker geen kopen....

Maar als het voor de rest de moeite waard is qua salamanders (en ook andere dieren), wil ik best 3 uurtjes rijden. Al is het alleen "om mijn ogen uit te kijken" en ideeen/inspiratie op te doen.

A34

#3
De twijfel was of hij uberhoubd zou komen met de dieren. Hij spreekt gebrekkig engels voor een engelsman. Geeft geen fotos van zijn nakweek af. En hij zou zelf niet komen maar een vriend van hem. Beetje een raar verhaal...
Ik ben zelf nog nooit op een beurs geweest. Dus die vraag kan ik je niet beantwoorden. Even wachten op verdere reacties.:)

stijnzeger

#4
Ik wel, ben er 2 jaar geleden geweest om er bestelde salamanders op te halen. Wij gaan er dit jaar weer naar toe. Het is er wel heeeeeeel erg druk en vooral veel reptielen kun je er vinden, maar als je rustig en goed zoekt worden er ook verschillende soorten salamanders aangeboden, ik zoek dit jaar naar:
Lissotriton Italicus, Notothalmus viridescens en/of Ambystoma laterale/opacum of inderdaad Algira. Ik ga zoeken en wellicht vind ik 1 of meerdere soorten, succes en kijk je ogen maar uit.
Hypselotriton orientalis  3.1.0.
Triturus marmoratus      1.1.0.
Neurergus kaiseri          5.0.0. ?
Neurergus strauchii.      3.3.0

Bjorn

Citaat van: stijnzeger op februari 13, 2011, 12:24:54 PM
Ik wel, ben er 2 jaar geleden geweest om er bestelde salamanders op te halen. Wij gaan er dit jaar weer naar toe. Het is er wel heeeeeeel erg druk en vooral veel reptielen kun je er vinden, maar als je rustig en goed zoekt worden er ook verschillende soorten salamanders aangeboden, ik zoek dit jaar naar:
Lissotriton Italicus, Notothalmus viridescens en/of Ambystoma laterale/opacum of inderdaad Algira. Ik ga zoeken en wellicht vind ik 1 of meerdere soorten, succes en kijk je ogen maar uit.

Klinkt goed!

Ik denk dat ik wel te vinden ben in Hamm  ;D

naeff002

Ik ben er dit jaar ook, ik ga regelmatig naar Hamm. Ik heb bij deze man 3 algira's besteld. Volgens mij had hij niet meer. Ik ging sowieso al naar Hamm om schildpadden daar naar toe te brengen (worden daar opgehaald) dus mocht die man er niet zijn dan is er nog geen man overboord.

Ik ben er vorig jaar 3 keer geweest en de beurs in maart is de 1 na grootste van het jaar. December is de kleinste. Er zijn veel reptielen, amfibieen en zeker de moeite waard om er te kijken.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Roel

Moet helaas weer eens werken op die datum.

Bjorn

Citaat van: Bjorn op februari 13, 2011, 12:34:34 PM
Klinkt goed!

Ik denk dat ik wel te vinden ben in Hamm  ;D

:( Voor mij zit Hamm er in maart niet in....
Ik zal Hamm moeten uitstellen tot juni....