je allermooiste salamanderfoto's gezocht voor in het blad (!!!)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

robkeulers

Op het forum verschijnen de meest prachtige salamanderfoto's. Graag zou ik ook enkele in het blad plaatsen.

Bij deze wil ik dus iedereen die leuke salamanderfoto's heeft oproepen om ze te sturen naar Rob@salamanders.nl

Even terug naar de salamanders.


  • Het hoeft geen super exclusieve soort te zijn, alle foto's zijn welkom.

  • Liever geen 20 foto's van dezelfde salamander. Stuur alleen je allermooiste. Liever 1 of 2 foto's per soort en dan meerdere foto's, dan bijvoorbeeld 20 foto's van een marmersalamander, want ik kan er toch maar 1 plaatsen.

  • stuur de informatie die je hebt mee (man, vrouw, juveniel, vindplaats, leeftijd, etc etc)

  • Voor plaatsing krijg je bericht dat je foto gebruikt gaat worden.

  • De tegenprestatie? Eeuwige roem in het blad dmv bronvermelding. Vanaf editie 8 komt er ook een extra column waarin alle mensen nogmaals benoemd worden die meegeholpen hebben aan het blad.

  • Verstuur de foto in originele kwaliteit, dus niet verkleind. Dit is nodig om de foto's op een juiste manier in het blad te krijgen

  • Bijlagen van maximaal 20 mb. Heb je grotere bestanden, gebruik dan de website wetransfer.com, daarmee kun je zonder te registreren in 2 muisklikken heel simpel bestanden verzenden.



Nog vragen? stel ze gerust. Ik hoop op zo veel mogelijk inbreng!

Het is natuurlijk de ultieme manier om leuke foto's te delen met verenigingsleden die niet op het forum komen (en dat zijn er heel wat).
Daarbij kun je natuurlijk zo een leuke bijdrage leveren aan het blad zonder een artikel te hoeven schrijven. Dus ook voor beginnende leden, of mensen die niet van schrijven houden, dit is je kans om een bijdrage te leveren.

Bedankt alvast allemaal!


robkeulers

#1
oh! nog iets,

als je de foto's verstuurd hebt, stuur dan nog een 2e email zonder bijlage waarin je aangeeft de foto's verzonden te hebben. Mocht er nu toch iets misgegaan zijn met bijvoorbeeld de grootte van de bijlage, dan is dat snel getackled.

Óf... plaats hier een berichtje dat je foto's gestuurd hebt... kan ook!

thanks!