Even voorstellen en weer aangemeld bij de salamandervereniging

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bjorn

Hallo iedereen,

Ik was een tijdje gestopt met de salamander- en terrariumhobby.
Nu ik een tijdje geleden verhuisd ben begon het toch weer te kriebelen, en ik kan er nu gelukkig weer alle tijd instoppen die nodig is.

Heb in de tussentijd een weer een terrarium gekocht waar nu een hoornkikker in zit.
Aan het huis zit een stenen berging/schuur met een ideale temperatuur voor salamanders en ruimte zat, dus ik dacht mooie plek voor een salamanderbak :-)

Ik heb gisteren een aquarium op de kop getikt die ik helemaal wil inrichten met achterwand etc. om mee te beginnen, eventuele andere bakken komen nog ;-)

Vandaag heb ik me weer aangemeld voor de salamandervereniging, want als ik de hobby weer oppik dan moet dat wel goed gebeuren ;-)

Mvg,

Bjorn

DannyS

Welkom terug!

Van het salamandervirus kom je moeilijk af, het blijft kriebelen.
Welke dieren ben je van plan om te gaan houden?

Bjorn

Ik wil eerst beginnen met carnifexen, en later uitbreiden met marmers en algira's. (heb deze diertjes eerder gehad)

alphamale

Citaat van: Bjorn op januari 15, 2011, 02:10:58 PM

Heb in de tussentijd een weer een terrarium gekocht waar nu een hoornkikker in zit.

Wat voor Ceratophrys is het? Ik heb zelf een cranwelli. Fantastisch beest.

Bjorn

#4
Citaat van: Niels D op januari 16, 2011, 01:20:34 AM
Wat voor Ceratophrys is het? Ik heb zelf een cranwelli. Fantastisch beest.

Ik heb volgens mij een ornata:

Heb het plaatje welke ik op internet heb gevonden verwijderd.....

alphamale

De ornata vind ik eigenlijk mooier, maar mijn vriendin kwam de cranwelli tegen op een beurs en ze was er gelijk verliefd op. Als man zijnde kun je daar uiteraards niets tegen doen.

Bjorn

Citaat van: Niels D op januari 16, 2011, 06:17:36 PM
mijn vriendin kwam de cranwelli tegen op een beurs en ze was er gelijk verliefd op. Als man zijnde kun je daar uiteraards niets tegen doen.
Daar geef ik je helemaal gelijk in  :)

Ik had de internetfoto verwijderd, hier de link naar het topic met foto's van mijn hoornkikker:

http://www.salamanders.nl/forum/kikkers-en-padden/3-fotos-van-mijn-hoornkikker/

robkeulers

Welkom terug!

enne, foto's 'lenen' van het internet mag hoor, zo lang je maar even de bron er bij vermeldt  ;)