'Hobbyzoo anura' ervaringen?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

A34

Gunter uit Duitsland heeft ook hele mooie A.Tigrinum Mavortium nakweek.


robkeulers

.at achter een websiteadres staat voor austria- Oostenrijk, niet Duitsland

A34

Hij staat vandaag in kerkrade zo te zien. Ik ga eens een kijkje nemen :)

alphamale

Heeft iemand hier de "Nebraska", want die vind ik toch wel heel erg mooi? De laterale vind ik nog mooier, maar ik wil wel een dier, die ik af en toe kan aanschouwen..

stijnzeger

Hoi Niels, ik heb er ook over getwijfeld en in een ver verleden had ik Opacum en Maculatum, je ziet ze echt nooit, of je moet ze opgraven of 's-nachts wakker blijven. Beide opties zijn niet aan mij besteed, dus ondanks dat ik ze prachtig vind weet ik uit ervaring dat IK ze niet moet kopen.
Hypselotriton orientalis  3.1.0.
Triturus marmoratus      1.1.0.
Neurergus kaiseri          5.0.0. ?
Neurergus strauchii.      3.3.0

alphamale

Geldt voor mij ook idd. Ik vind zowel de laterale als de opacum prachtig, maar ik wil er wel een beetje van kunnen genieten. Misschien als ik meer ervaring met salamanders heb, dat ik ermee wil gaan kweken. Ik ga eerst kijken naar de "Nebraska", dus als iemand me kan helpen!

A34

Aardige jongen met gevoel voor humor. :) De Tijgers van hem zijn grote knapen. Die van mij zijn daar nog niks tegen. Ik heb ook nog een groot pincet van hem gekocht. :)

A34


Zojuist kwam een van mijn macs een kijkje nemen. Heb hem meteen een wasmotlarf met mijn nieuwe pincet gevoerd. Werkte perfect!



A34

De site is al 3 dagen uit de lucht ..

robkeulers

Dat vind ik nou het toppunt van overbodige informatie, degene die de site bezoekt komt daar zelf wel achter.

Maar goed, Remy heeft opstartproblemen en moet nu de site herbouwen. Dit duurt een tijdje, en de site zal dus niet op korte termijn weer in de lucht zijn. De dieren heeft hij wel nog.

A34


robkeulers

"de site is al 3 dagen uit de lucht..." is geen vraag, dat is een mededeling.

A34

Jawel, in afwachting op een reactie van Rob, omdat jij hem goed kent toch?

DannyS

Haha, was dan een érg goed verborgen vraag.

A34

Citaat van: Rob Keulers op februari 03, 2011, 07:46:24 PM
Dat vind ik nou het toppunt van overbodige informatie, degene die de site bezoekt komt daar zelf wel achter.

Maar goed, Remy heeft opstartproblemen en moet nu de site herbouwen. Dit duurt een tijdje, en de site zal dus niet op korte termijn weer in de lucht zijn. De dieren heeft hij wel nog.

Ik snap niet waarom hier nou weer zo op gereageerd moet worden. Ik bedoelde hier verder niks mee. Ik vond het alleen raar dat de site al zo lang uit de lucht was. Ik meld dit in afwachting op reacties van mensen die hier misschien meer van wisten. Ook dacht ik hier bij aan jou Rob. Misschien had ik het dan anders moeten verwoorden maar ik vind het jammer dat vaak op deze manier gereageerd moet worden.