Betrouwbaar kweekadres gevraagd

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roel

Hallo Luitjes,
Ben momenteel weer bezig om een nieuwe buitenbak te creëren waarin op een later tijdstip mijn oude liefde P.sicula zou moeten komen.
Ik heb nl begrepen dat nakweek sinds een jaar of drie weer gehouden mag worden.
Ik kan ze evt. hier in Tilburg bestellen bij een lokale winkel echter gaat de voorkeur uit rechtstreeks van de kweker. Tevens ook i.v.m. het uitwisselen van extra informatie.
De bedoeling is om te starten met een groep bestaande uit één man met 3 of 4 vrouwen.
Gr Roel

joost.v.wijk

Als je Podarcis sicula had ingetyped, wist ik gelijk waar je het over had  ;). Ik moest via google zoeken wat je nou precies bedoelde. Helaas kan ik je niet helpen. Mijn interesse ligt echt alleen bij de amfibieen, en dan met name bij de salamanders (ik denk met vele hier op het forum).


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Roel

Hey Joost zal het volgende keer wat makkelijker houden. ;)
Het heeft ook nog geen haast ben alleen maar vooraf werk aan het doen hetgeeen eigenlijk meer mensen in onze hobby zouden moeten doen.
Ik weet in ieder geval dat er onder ons ook een aantal zijn die beurzen ed af gaan en bredere contacten hebben dan ik dus vandaar de oproep.
Gr Roel

andrizay

Ik ken wel een paar mensen uit de "Lizard"scene die heb ik inmiddels al een mailtje gestuurd ik hou je op de hoogte  ;) .

denny lambrechts

probeer sander van het spek eens. Hij heeft sicula's en heeft zo zij hij gister vroeger hier op het forum wel gezeten.