axo met kapsones...

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alphamale

Ik heb nu wormen van de baitshop, maar 1 wil het nog niet eten. Hopelijk went hij hier uiteindelijk aan, daar ik voor de rest weinig in de aanbieding heb. Ik blijf het een week proberen. Mocht hij dan nog niets eten, dan krijgt hij een wasmotlarve of een dola. Die eet hij wel, maar dit krijgt hij enkel als extraatje.

Het nadeel van de winter is het feit, dat je bijna geen spinnen, krekels en wormen in het wild kunt vangen. Ik probeer zoveel mogelijk wildvang te voeren, daar ik echt het idee heb dat dit een meerwaarde geeft aan het dieet. Daarbij creƫer je variatie in het voer, die de dierenzaak of je eigen kweek je niet kan bieden. Na de feestdagen mag het van mij gelijk weer voorjaar worden.

sannie

vandaag ga ik zoeken in de bak maar volgens mij heeft freya een worm binnengehouden!!!!!!!!! gisteravond heb ik m gevoerd en tot nu toe zie ik niks zwerven in de bak en 1 deel moet ik het zand vandaag ff omspitten en dat is ook gelijk de plek waar ze de hele avond gezeten heeft dus dat komt mooi uit! jeej blij blij!!!!
ook al eet ze ze de rest van de week niet meer ik weet dat ze er weer 1 op heeft dat weer wat bijdraagt aan haar dieet ^^! ik wist ook niet dat ik om 8 uur in de ochtend zo vrolijk kon zijn XD

groetjes!!!