laotriton laoensis

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

siskin

Hallo forum leden.
Word er gekweekt met laotriton laoensis ,kan nergens een kweekverslag vinden.
siskin [word binnenkort mijn eigen naam John]

robkeulers

Er wordt nog weinig gekweekt met Laoensis. In de vereniging zijn enkele mislukte kweken geweest (een enkele misvormde larf) en een succesvolle kweek, maar deze is verder niet beschreven.

kijk eens op www.salamanderseiten.de, daar staat meer informatie op over de succesvolle Duitse kweken.

Overigens zijn er momenteel 2 vrouwen moddervet in mijn bak, en de man wappert zich suf, fingers crossed!

joost.v.wijk

Op de site van Paul Bachhausen kun je bijna alles vinden wat betreft L. laoensis:

http://salamanderseiten.de/paramesotriton/laoensis/laoensis.htm


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

siskin

Citaat van: joost.v.wijk op december 01, 2010, 11:19:14 AM
Op de site van Paul Bachhausen kun je bijna alles vinden wat betreft L. laoensis:

http://salamanderseiten.de/paramesotriton/laoensis/laoensis.htm

zag in duitsland dat paul bauhausen weer n,k,2009 aquatiel aanbied ,heb gevraagd ,als vorst voorbij is]of hij verstuurd naar holland.
john.







robkeulers

Dat wordt een 'no go' als je het mij vraagt. Verschepen met de post is niet legaal, en Paul zal dat ook zeker niet doen.
Verzenden met zgn. 'Tierversand' (soort TNT pakketpost voor dieren" kan een euro of 60 kosten, afhankelijk van de afstand in in NL. Paul woont gelukkig relatief dicht bij de Nederlandse grens.

naeff002

mijn laoensis komen ook bij Paul vandaan en was ze zelf komen halen. Ze vinden enkel alleen wormen van buiten lekker en dan ook het liefst de kleinere. Dus nu met die sneeuw zijn ze lastig te voeren.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

siskin

Ben bezig een nieuw onderkomen voor salamanders te maken.
Hou mij volgend jaar beschikbaar om deze nakweek te verkrijgen.
John.