Recensie: Aquatotaal.nl

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coen Deurloo

Ik wil graag even wat kwijt over de "service" van Aquatotaal.

25 April 2007 heb ik een bestelling gedaan bij Aquatotaal.nl, bestaande uit een Artemia kweekset en wat plantjes. Na de betaling te hebben gemaakt, kreeg ik al vrij snel een mailtje dat de betaling was ontvangen, en er over zou worden gegaan tot verzending zodra alle producten op voorraad waren. Dit was gewoon een automatisch gegenereerd emailtje.

Ik had echter alleen interesse in de Artemia kweekset, dus ik dacht, als die plantjes nou niet op voorraad zijn, heb ik liever dat de Artemia kweekset alvast verzonden wordt.

Tot op heden heb ik echter geen succes gehad in het zoeken van contact. Ik heb ze al 3 mailtjes gestuurd, talloze keren gebeld op hun mobiel en 2 keer de voicemail ingesproken. Wat mij betreft laat de service het ernstig afweten en kan ik niemand aanraden om hun bestelling bij aquatotaal te maken. Ik heb recentelijk wat gegoogled naar aquatotaal en ik kwam er niet geheel tot mijn verbazing achter dat er talloze andere mensen hetzelfde probleem hebben, zie ook bijvoorbeeld dit forum.

Mijn conclusie: Koop absoluut niets bij Aquatotaal! Het lijkt meer op een oplichtersbende dan een serieuze webwinkel.

Coen Deurloo

Excuusbrieven klinken mooi, maar het feit dat er meer meldingen zijn van mensen die deze brieven ontvangen zegt toch wel iets over de kwaliteit van het bedrijf. Het is mij een raadsel hoe ze te werk gaan.

Qwertu

Hmm, volgens mij hebben ze in Weert een winkel geopend onlangs. Ik heb er verder geen ervaring mee, maar het is niet leuk om eeuwen op je spullen te wachten. Zeker niet als je al betaald hebt!

Maarre Coen, hoe zit het met mijn "bestelling" bij jou dan?  ;)

Coen Deurloo

Citaat van: Femke op mei 19, 2007, 05:37:50 PM
Hmm, volgens mij hebben ze in Weert een winkel geopend onlangs. Ik heb er verder geen ervaring mee, maar het is niet leuk om eeuwen op je spullen te wachten. Zeker niet als je al betaald hebt!

Maarre Coen, hoe zit het met mijn "bestelling" bij jou dan?  ;)

Ik heb vandaag pas weer gewerkt, op mijn werk hebben we van die bubbeltjesenveloppen, waarin ik je enchytreeen wil versturen.

Aquatotaal heeft vandaag gebeld, en het is verstuurd. Als reden wisten ze te vertellen dat ze het ontzettend druk hebben....

Coen Deurloo

Ik heb het gisteren binnen gekregen, alles in orde. De plantjes zijn wel een beetje kapot aan de topjes maar ach. De artemia incubator is op volle toeren bezig, nu maar hopen dat het werkt!

Coen Deurloo

vanochtend; ontelbaar veel kleine nauplieen (zo heten jonge artemia's) in de incubator. Nu ben ik op mijn werk, en laat het zuurstofpompje nog even doorpruttelen.

amy22

Dit is wel een heel oud topic, ik weet het. Maar ik heb dus ook een bestelling bij aqua totaal gedaan zonder dit verhaal gelezen te hebben (het was ook zo oud). Nu, 3-4 weken later, na een paar mailtjes en onbeantwoorde telefoontjes, heb ik nog steeds niks ontvangen! En ook geen antwoord op mijn mailtjes! Ik had artemia-eitjes besteld en daar heb ik nu ondertussen niks meer aan omdat ik ze ondertussen al bij een andere winkel heb gekocht, ik kan niet eeuwig wachten. Weet iemand wat ik moet doen als ze het niet meer leveren? Ik wil mijn geld terug.

DannyS

Hoe is het overgemaakt? met Ideal of iets in die richting? Dan kan je kijken of je het bedrag kan laten storneren. Wat daar precies de regels voor zijn weet ik niet.

amy22

ik heb betaald met ideal, ik zoek zo nog wel wat informatie op