Kan een axolotl gapen?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

keliam

Hallo,

Kan een axo gapen?  Ik heb regelmatig dat het lijkt of ze gapen en hun bek wijd open maken en ik tot achter in hun bek kan kijken.

GRoeten,

Saskia

Coen Deurloo

Beste Saskia,

Gapen is heel normaal bij Axolotls, ik zie de mijne ook regelmatig gapen.

keliam

Misschien is de vraag niet echt slim. Maar ik heb al ruim 3 kwart jaar  twee volwassen axo's mannelijk. Sinds 3 weken heb ik 7 jonge axo's erbij en zie ik allerlei nieuwe dingen en gedragingen. Ik surf me suf op het internet voor nieuwe info. Maar iets simpels als een groei schema en of een voer schema voor jonge axo's is al niet te vinden.
Bedankt voor je antwoord Coen.


groeten,

Saskia


rob

Saskia,

Misschien ligt hier wel een mooie taak voor jou weggelegd... Hou bij wat je je dieren voert, hoe ze groeien, welke temperaturen noem maar op!

maak er een klein verslagje van, en plaats het op het forum. Dan kunnen de axo-newbe's na jou wèl die info vinden ;)

keliam

Een idee Rob. Ware het niet dat ik niet weet hoe oud mijn axo's zijn/ waren toen ik ze kocht. Ik merk dat ik met een aantal basis vragen zit waar ik niet echt goed antwoord op kan vinden. Ondertussen heb ik wel in het Duits twee forums gevonden over axo's.
In de toekomst is het de bedoeling is het wel de bedoeling om te kijken of mijn groep zelf voor jongen kan zorgen. Maar dan zijn we denk ik al een jaar verder.

Groeten,

Saskia

Coen Deurloo

als ze nog jong zijn kun je ook de cm's noteren. Het hangt toch van de grootte af wat je ze voert en hoe vaak.