Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



new york

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bart

hallo

ben een paar dagen afwezig geweest
ze hebben mij dinsdag zo'n beetje ontvoerd
door ons ongeval hebben ze ons ingeschreven voor het programma hart voor mekaar (de belgen kennen dat wel)
ze hebben mij komen halen naar het revalidatie center in ieper en hebben ons meegenomen naar het grootste brandweer center van de wereld new york
schitterende ervaring
ze hebben ons daar op handen gedragen
van een verrassing gesproken was mega
 

Kenny

Wow  ;D dus eu binnekort ook op tv te zien?
Zal idd een schitterende ervaring geweest zijn, werken ze ginds heel anders dan hier of hoe kan je dat vergelijken?
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

alibombali

Lachen...Bart de BBB-er (Bekende-Belgische-Bart)

bart

ja dat word normaal in november of december uitgezonden
het is daar helemaal anders
ze hebben ons met de brandweerboot tot aan het vrijheidsbeeld gevaren en een andere boot van de brandweer kwam dan langs die aan het spuiten was als eerbetoon voor ons gewoon om kippevel te krijgen
foto's volgen

robkeulers

Mooi man Bart! je enthousiasme spat van het scherm hierzo. Ik ben benieuwd naar je foto's!

bart

hier een paar foto's heb er een paar honderd hier een paar

robkeulers

Wow! Bart, dat moet toch heerlijk voelen, zo'n ereboog van water gespoten door collega's... super!

bart

en nog een paar

bart

ja rob das waar das om helemaal kippevel te krijgen wat die mannen allemaal voor ons hebben gedaan

bart

de three forty three das een nieuwe blusboot dat ze hebben ter ere van de 343 brandweermannen die gestorven zijn op 11-09-01 kost 28 biljoen en de 2de hebben ze besteld ongelofelijk

DannyS

is het biljoen of billion (= miljard)

robkeulers

wat dacht je van miljoen, lijkt me wat realistischer voor een boot.
Niet dat het dan goedkoop is, d'r komen maanden voor dat ik dat bedrag niet op mijn bankrekening heb staan..  ;D ;D



bart

voor deze die het zouden willen zien
woensdag om kwart voor negen op vtm
eerst gaat het een kwartiertje over een jong meisje en dan een halfuurtje over ons
grtz

Steven DC

Citaat van: bart op december 13, 2010, 09:04:59 PM
voor deze die het zouden willen zien
woensdag om kwart voor negen op vtm
eerst gaat het een kwartiertje over een jong meisje en dan een halfuurtje over ons
grtz

Ga ik zeker zien Bart, ben benieuwd.

bart

wijzelf hebben het zaterdag mogen gaan bekijken
had altijd gezegt dak een maand niet buiten ging komen
maar valt goed mee tis mooi
grtz