Chat op Salamanders.nl, ja of nee?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Een chat op Salamanders.nl, goed idee?

Ja, goed idee
25 (67.6%)
Nee, geen goed idee
12 (32.4%)

Totaal aantal stemmen: 22

Coen Deurloo

Laat maar horen, moet er een chat op Salamanders.nl komen of niet? Bedenk voordat je je stem uitbrengt wel goed of je hier ook echt gebruik van gaat maken. Discussie over de chat gaat verder in dit topic!

Steven DC

Ik heb neen gestemd. Niet omdat het geen goed idee is, maar omdat ik chat-functies nauwelijks tot nooit gebruik. Voor mij mag het dus wel, maar is het geen must... ;)

Coen Deurloo

Citaat van: Steven De Craene op juli 09, 2010, 10:21:55 AM
Ik heb neen gestemd. Niet omdat het geen goed idee is, maar omdat ik chat-functies nauwelijks tot nooit gebruik. Voor mij mag het dus wel, maar is het geen must... ;)

Das een goeie motivatie Steven, we hebben immers weinig zin om zoiets voor niets te integreren! (zeker met dit weer)

bart

ik had gewoon de vraag gesteld omdat ik daar vroeger soms op zat
en inderdaad er was bijna nooit iemand om mee te chatten( soms petro)
als het inderdaad zoveel werk of onderhoud aan vast hangt moeten jullie dat niet doen
vond het gewoon eens tof daarmee
vind het zo al super wat jullie voor de site doen

petro pees

Ik heb de chat altijd zeer gewaardeert(vandaar dat ik ja gestemd heb)Eeerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik me (letterlijk)suf geirriteert heb de uren dat ik er in mijn eentje op was.
En Coen je had het over "dit weer",wat tevens aangeeft dat het een slecht moment is om een Poll te beginnen.Buiten dat het feit dat de vakantie's zijn aangebroken werkt ook niet echt mee voor zoiets. ::) ;)
Petro
Tylototriton Shanjing

Jeroen.S


Ik zit nu regelmatig op andere forums en ik moet zeggen dat ik ook wel regelmatig graag gebruik maak van de chat. Je legt al gauw goede contacten op deze manier. Ik weet onderhand wel bij wie ik moet zijn voor koper axolotls, om maar eens een voorbeeld te noemen. :)

Ik zie geen reden waarom de chat verwijderd moest worden. Als het er is en het wordt niet gebruikt heb je er ook geen last van. ;) Zo een grote programma's zijn het nou ook weer niet.

Maxim M.

Ik heb 'Ja' gestemd.
Op sommige fora gebruik ik dit heel veel,
bij andere niet. Dat hangt wat af van hoe interesant het er meestal aan toegaat.

Pammie

Ik heb "Ja"gestemd, ook met het idee dat vragen stellen misschien makkelijker gaat, of gewoon even kletsen of je hobbie's( salamanders/axolotls), en idd als het niet gebruikt word heb je er toch geen last van?? ;D

MartinS

Ook ik kan en chat op een forum altijd wel waarderen. Ben wel met Coen eens dat het ook nuttig moet zijn ipv alleen maar leuk. Het moet ook beheerd (hoe klein of groot een programma ook is) worden en tijd is nu eenmaal voor iedereen kostbaar.
F1 Cynops ensicauda popei (Hiji rivier N-Okinawa)
F2 Cynops ensicauda popei (Zamami eiland)
F1 Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
F1 Cynops ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hoigawa-shi, Niigata prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Kanagawa prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Mie prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hiroshima prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hyogo prefectuur)     
F1 Cynops pyrrhogaster sasayamae (Yubara, Okayama prefectuur)
CB Cynops cyanurus (Wuding, Chuxiong, Yunnan, China)
F1 Cynops fudingensis (Fuding northeastern Fujian)
WC Cynops orientalis (Hubei province, China)
CB Paramesotriton hongkongensis (Tai Tam HongKong Island )
WC/F1 Pachytriton sp.

CB Xenopus laevis albino en wildkleur

Poecilia wingei:
Campoma Rio Oro 2006, Class-N
Cumana Silverado, Class-N
Campoma Blue Star, Class-N
Campoma El Tigre, Class-N
Red Top Yellow Sword, ECS Stam Nr.: N - 98-0021
Black Bar, ECS Stam Nr.: N-98-0003
Red Chest, ECS Stam Nr.: N-98-0010

Poecilia reticulata:
Pasaje, Ecuador, 2005 Max Sparreboom
Rio Tefe, Brazilie, 1999, Hariolf Rieger
Rio picota, Colombia
Cayenne, Frans Guyana

Niels D

Ik weet niet of de plannen van 2010 nog opgepakt gaan worden, maar ik heb op ja gestemd, hoewel ik er zelf geen gebruik van ga maken, tenzij het om af te spreken is o.i.d.. Ik denk echter dat de functie "verrektes hendig" kan zijn in bijvoorbeeld "noodsituaties" en last minute afspraken om te gaan carpoolen.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

kevin v dijk

ik heb ja gestemd ik denk dat het veel makkelijker is dan pm
Kevin van Dijk, Amersfoort.
_________________________________________

   Ambystoma mexicanum wildkleur
   Ommatotriton Ophryticus
   Lissotriton Italicus
   Triturus Dobrogicus
   Triturus Marmoratus
  Triturus Carnifex
  Cynops Orientalis