Salamanders.nl forum lezen op Iphone/Android m.b.v. Tapatalk!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coen Deurloo

Het is nu mogelijk om met behulp van Tapatalk het Salamanders.nl forum te bekijken! Zelf gebruik ik het op Android, en het werkt prima! Veel eenvoudiger dan de website zelf via je Iphone of Android toestel te bekijken.

Even wat promo-info van Tapatalk zelf:

Tapatalk is a mobile forum app for iPhone / Android and soon to be on Blackberry and Nokia. Tapatalk supports vBulletin (3.x and 4.x) and phpBB forums and forum owner can activate this service for free. Tapatalk supports all the usual forum functions plus full screen image viewing, image upload, caching (less reload), private messaging, all these features are accessible in just a few simple taps.

Tapatalk for iPhone:
Showing New and Unread Posts:



Full Thread Viewing and Pagination Support:


See Who's Online:


Reply to Post and Image Upload:


Some of the large forums activated Tapatalk support




Tapatalk for Android


Total Android Look and Feel


Same feature set as iPhone:


Quickly Reply to a conversation:


Latest and Unread Posts indicator and multi-tabs support:



Full screen image support - support landscape mode also




Check out http://www.tapatalk.com for more information!

naeff002

ik maak al een tijdje gebruik van mijn black berry om op het forum te kijken. Alleen nu kan ik nog geen plaatjes zien op dit forum, mssn dan wel.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

robkeulers

Heb je aandelen Coen?  ;D

Op de iphone kun je overigens het forum 'gewoon' zien, inclusief afbeeldingen. Ik gebruik het al een jaar of 2 zonder enige problemen..

naeff002

op de bb toch ook ;D, alleen een ander forum waar ik op zit zie ik alleen maar tekst en voor de rest is alles wit.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Coen Deurloo

Op mijn android zie ik het forum en de website ook perfect, alleen is dit forum eigenlijk ontwikkeld voor grote schermen. Een app als Tapatalk maakt de navigatie veel eenvoudiger, ik zou het niet aanraden als het zomaar een alternatief is, het heeft echte voordelen die tijd schelen en het browsen van het forum aangenamer maken.

En nee, ik heb geen aandelen ;) Ik kwam er bij toeval achter dat deze app bestond dus heb ik de plugin hier op het forum geinstalleerd (anders werkt het niet) en ik was aangenaam verrast. Ook het bekijken van attachments e.d. werkt erg smooth.

Jeroen.S

Ik geloof dat dit ook scheelt in de MB's. Dat kan handig zijn wanneer je maar een matig lemiet hebt. Ik heb slechts 450 Mb per maand. Is deze App ook niet ergens gratis te downloaden?