Taricha rivularis

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kenny

Onze goede vriend Julien is sinds kort in het bezit van een groep van 6 Taricha rivularis...zoals gewoonlijk weer gehuisvest in een bak waar je mond bij openvalt, zowel qua inrichting als qua grootte. Bij deze wil ik jullie de foto's zeker niet onthouden...Enjoy! In de half-buitenbak zat er trouwens een koppeltje B.orientalis in amplexus...heb ik wel niet op de foto, wou de diertjes niet storen.











De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

naeff002

dat is een mooie bak, ook hele mooie diertjes.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Hugo

Kenny/Julien,

Ik heb het al eens gezegd, maar ik zeg het met enthousiasme nog eens!
Wat een fantatische bak, het landgedeelte is perfect voor T.rivularis naar mijn idee.
Sparhout, mos en voldoende verstopplekken! Daar is over nagedacht!

Ik ben helemaal gek op dit soort, mooie foto's Kenny!
Hoeveel dieren zitten er in deze bak? 4.2?

Julien, als je kweekt dan weet je me te vinden he? :D

Kenny

Jep, 4.2  ;) werkelijk prachtige dieren zijn het.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

StijnH

Wat een mooie, natuurlijke bak! Ook leuk om weer eens wat van Taricha rivularis te zien!  :)
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

Kenny

Ondertussen is er hier een "paarbal" gespot, 4tal dieren om elkaar gewikkeld...weliswaar op land..maar toch een begin  ;D nu nog het water in!
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.