lissotriton vulgaris

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebastien_lovesalamanders

ik heb lissotriton vulgaris in de vijver hebben de vrouwtjes een dikke cloaca en een dikke buik als ze drachtig zijn?

robkeulers

Volgens mij beantwoord je je eigen vragen. Ben je nu niet wat veel naar de bekende weg aan het vragen?

alibombali

inclusief de zelfde vraag via pm versturen....

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Alex Kenter op mei 06, 2010, 09:55:42 AM
inclusief de zelfde vraag via pm versturen....

ja maar dit topic had ik getypt voor het bericht!
maar hebben ze ook een dikke cloaca als ze eieren gaan aflegen?

robkeulers

als je al een post had geptypt hoefde je er ook geen PB meer achteraan te sturen he sebastian.... Dit is wel een beetje vermoeiend als je begrijpt wat ik bedoel... Let er een beetje op.

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Rob Keulers op mei 06, 2010, 03:57:24 PM
als je al een post had geptypt hoefde je er ook geen PB meer achteraan te sturen he sebastian.... Dit is wel een beetje vermoeiend als je begrijpt wat ik bedoel... Let er een beetje op.
ok maar ik wil het altijd zo snel mogelijk weten

robkeulers

Dat wil iedereen, maar het is onderdeel van de algemene gedragsregels op een internetforum dat je je vraag maar op 1 plek plaatst, en niet vaker post.

Misschien een beetje streng, maar ik ga je posts een beetje controleren de komende tijd, dubbele posts en onzindingetjes gooi ik er af, want dit is erg irritant.

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Rob Keulers op mei 06, 2010, 08:49:53 PM
Dat wil iedereen, maar het is onderdeel van de algemene gedragsregels op een internetforum dat je je vraag maar op 1 plek plaatst, en niet vaker post.

Misschien een beetje streng, maar ik ga je posts een beetje controleren de komende tijd, dubbele posts en onzindingetjes gooi ik er af, want dit is erg irritant.
ok ok hoor.

er zijn al eitjes hoe ziet een onbevrucht eitje er uit?

robkeulers

dat zie je niet.. pas in een later stadium, wacht nou maar eerst eens even af, en kijk wat er gebeurt.

petro pees

Een onbevrucht ei ziet er hetzelfde uit als een bevrucht,dus voor het antwoordt op deze vraag zal je even geduld moeten hebben. :D
Petro
Tylototriton Shanjing

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Rob Keulers op mei 07, 2010, 05:33:19 PM
dat zie je niet.. pas in een later stadium, wacht nou maar eerst eens even af, en kijk wat er gebeurt.
ik zie al 2 eieren met een salamandertje in. maar de rest kan ik niet zien omdat het blad helemaal toegevouwen is!

petro pees

Tylototriton Shanjing