mijn salamanders (triturus dobrogicus)

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebastien_lovesalamanders

dit zijn mijn salamanders ze doen het goed ik merk er niks op aan maar toch zou ik graag zeker willen weten of  ze gezond zijn als je iets opmerkt zeg het dan!

joost.v.wijk



C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

robkeulers

Sebastian, ik heb je andere 2 topics verwijderd, aangezien het over exact hetzelfde ging. Zet gewoon even hier een reply neer met de andere foto's? andes wordt het zo rommelig.

je dieren zien er prima uit by the way!

Robert van Diest

Hej Sebastien

Je beestjes zien er mooi uit hoor. Ik vind de Dobrigicus toch een erg mooie soort. Als ik er nog eens een soort bij neem zal het zeker de dobrigicus zijn.

Alleen je bak ziet er zo donker uit. Heb je er geen lichtkap op?

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Robert van Diest op april 13, 2010, 06:06:28 PM
Hej Sebastien

Je beestjes zien er mooi uit hoor. Ik vind de Dobrigicus toch een erg mooie soort. Als ik er nog eens een soort bij neem zal het zeker de dobrigicus zijn.

Alleen je bak ziet er zo donker uit. Heb je er geen lichtkap op?
Er is wel een lamp boven maar het foto apparaat trekt wat donker.
+danku voor de reactie

sebastien_lovesalamanders


sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Rob Keulers op april 13, 2010, 06:01:20 PM
Sebastian, ik heb je andere 2 topics verwijderd, aangezien het over exact hetzelfde ging. Zet gewoon even hier een reply neer met de andere foto's? andes wordt het zo rommelig.

je dieren zien er prima uit by the way!
leuk ik wil wel het beste voor de salamanders!
maar 1 vraag wat betekent by the way!

robkeulers

de letterlijke vertaling is: bij de weg.. maar dat slaat nergens op.. hahahah


Je moet het zien als "trouwens"

sebastien_lovesalamanders

#8
Citaat van: Rob Keulers op april 13, 2010, 07:19:21 PM
de letterlijke vertaling is: bij de weg.. maar dat slaat nergens op.. hahahah


Je moet het zien als "trouwens"



Ah ok, dit zijn nog jonge salamanders... Weet jij hoe lang het duurt eer ze oud genoeg zijn om zich voort te planten? (Jef had het ook gezegd maar ik ben het vergeten)


DannyS

Na een jaar moeten ze er wel zin in krijgen..

Marielle

Ik heb in Houten nakweek 2009 van david en sofie overgenomen inclusief een lading eitjes. Ze zijn nu nog steeds aan het leggen. Dus, idd na een jaar zouden ze wel geslachtsrijp kunnen zijn.

Hoeveel dieren heb je, verhoudingen?

sebastien_lovesalamanders

Citaat van: Marielle op april 13, 2010, 07:58:09 PM
Ik heb in Houten nakweek 2009 van david en sofie overgenomen inclusief een lading eitjes. Ze zijn nu nog steeds aan het leggen. Dus, idd na een jaar zouden ze wel geslachtsrijp kunnen zijn.

Hoeveel dieren heb je, verhoudingen?
ik heb 3 salamanders

sebastien_lovesalamanders


robkeulers

Sebastien,

je hebt deze dieren toch van Jef gekregen? Ik zou hem even vragen welke geslachten je precies hebt, en Jef kennende heeft hij je dat ook verteld of niet?

alibombali

In een pm had je aan mij ook al gevraagd en had je geantwoord.....waarom vraag je het nog op het forum
????