Houten 11-04-2010

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy

Beste Forumleden,

op 11-04-2010 is er weer een beurs in Houten.

Gaan er nog leden heen? Ben zelf nog opzoek naar wat diertjes dus kan er daar wat geruild, gekocht en overgenomen worden.

Gr Roy

Marielle

Ik ga heen, ben nog opzoek naar C. orientalis.

Heb nog leistenen, waterpest en eventueel nog wat fonteinkruid over wat ik dan mee zou kunnen nemen.

kirsipu

Ik ga er ook heen en ben op zoek naar de lisotriton soorten, maar die heb ik helaas nog niet 1 keer gezien in Houten.
Greetz Jan

robkeulers

Jan, ik denk dat Houten daar ook niet de meest geschikte plek voor is om heel eerlijk te zijn. Het beste kun je op zoek gaan naar andere houders nationaal of internationaal, dan maak je wel wat kans.

Jari B

Ik ben het met Rob eens, als je legale lisotriton soorten zoekt zou je ook naar de beurs in Hamm kunnen gaan, daar worden ze meestal wel aangeboden.

robkeulers

welke Lissotriton die je in NL kunt houden heb je dan in Hamm gezien jari? ...

David en Sofie

Wij gaan ook naar Houten en we zijn op zoek naar micro aaltjes. Wie kan ons daar een entportie van bezorgen?

Jari B

De italicus heb ik er al een paar keer gezien in Hamm.
Maar wie ze aanbood weet ik niet.

Apocalyptica139

Ik ga ook naar Houten dit jaar.

Roy

Nou morgen naar Houten, heb er zin in. Eens kijken welke salamanders ik tegen kom, en of er iets leuks te vinden is voor mijn land bak.

Gr

robkeulers

Heb je de salamanders van een paar jaar geleden ook nog Roy? je had toen toch wel een heel aantal soorten, toch?

Veel plezier in Houten en hou ons op de hoogte hoe het was.

Marielle

Is er iemand die mss C. pyrrhogaster sasayamae man voor mij mee kan nemen? Helaas is mijn vorige man plots overleden, waardoor ik straks met 2 vrijgezelle vrouwen zit....:(

alibombali

Zijn er nog mensen in Houten geweest?

David en Sofie

Ja, wij zijn geweest ...

Volgens Marielle die we daar ontmoet hebben, zou er een Duitser of zo geweest zijn met Axolotl en zo. Wij hebben die niet gezien.
Maar anders geen aanbod van salamanders  :(
Als slangenliefhebbers zijn wij ook een beetje op onze honger gebleven.
Gifkikker- en dagggekko liefhebbers hadden hun zin daar anders wel gevonden.
En weer was er die prachtige stand met die uilen!

@Jef: nog eens bedankt voor het portie micro aaltjes  :)

Wij zijn na de beurs nog verder doorgereden bij Joost en hebben onze collectie uitgebreid met 0.0.10 Cynops ensicauda popei  ;)

Een leuke en geslaagde dag voor ons  :)

Roy

Ook ik ben geweest.

Op 1 stand na geen salamanders gezien, enkeld een duitser met Axo's en Tijgers een erg aardige meneer.

Ik ben daar 2 tijgersalamanders gekocht, erg mooie beestjes die nu hun nieuwe terrarium bewonen.

Gr Roy