Alweer Neurergus kaiseri in de handel

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steven DC

Ik zag net op de site van een belgische winkel dat hij Neurergus kaiseri binnen heeft. Hoogstwaarschijnlijk zal het wel weer wildvang zijn... Heeft iemand gehoord van een nieuwe import?? :-\

robkeulers

Met zoveel nk die er momenteel is, en met de huidige prijzen is import helemaal niet rendabel of economisch interessant.

De dieren die bij de winkel aangeboden worden (s....be?) zijn nakweekdieren, kleine juvenieltjes. Behoorlijk duur trouwens, hij heeft ze al enkele maanden te koop en krijgt ze niet verkocht naar ik hoorde.

Steven DC

Ja denk wel dat je dezelfde winkel bedoelt Rob. Goed dat het nakweekdieren zijn! Wel jammer dat nakweekdieren zo snel in de winkels belanden, terwijl er toch veel vraag voor is in de hobby.

Kenny

Squama  ;) krijgt ze idd niet kwijt...wat wil je ook met zo'n prijs, nakweek inderdaad.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

robkeulers

In NL is het nog wel problematisch om kaiseri te krijgen, maar ik heb uit heel betrouwbare bron gehoord dat op korte termijn heel wat nk te vinden is ;) En nee, ik ben niet die kweker..... Nieuws zal zich vanzelf aandienen..

In Duitsland zijn kaiseri in grotere aantallen te krijgen dan bijvoorbeeld een marmoratus, ik heb op de Duitse bijeenkomst enkele honderden dieren gezien, dus het is een kwestie van zoeken en contacten leggen.

Steven DC

Ik weet niet welke prijs hij ervoor vraagt, al ben ik er wel benieuwd naar. Het feit dat hij de dieren niet kwijt geraakt, vind ik enorm positief. Een duidelijk teken dat de handel met woekerprijzen achter de rug is! Hopelijk blijft hij er nog lekker lang mee zitten ::)

Kenny

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Steven DC

Das lekker doorgerekend!  :o Hij is wel wat laat om z'n graantje mee te pikken :D

Robert van Diest

In de plaatselijke buurtwinkel vragen ze ook 55 euro voor Marmers, en 40 voor T. carnifex.

alibombali

Ik heb dat ook vaak voor mijn beesten gevraagd.....maar heelaas nooit gekregen.. :( :( :( :'(

Robert van Diest

Niet heel gek  ;D
Je zou wel gek zijn 50 euro voor een WV marmer te betalen, terwijl je veel kans hebt dat hij sterft..

Steven DC

Citaat van: Alex Kenter op maart 21, 2010, 07:17:10 PM
Ik heb dat ook vaak voor mijn beesten gevraagd.....maar heelaas nooit gekregen.. :( :( :( :'(

Ik neem aan dat dit een grap is Alex of meen je echt dat je deze prijzen hebt gevraagd voor je nakweekdieren???

robkeulers

Robert, WV marmers zijn er niet meer hoor, dat is streng verboden.