Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Tsjechie

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevin

Ik ga morgen op kamp naar Tsjechie.
En daar gaan we dan survivelen en ga ook als er tijd is op zoek naar amfibieen en reptielen.
Ik kom vrijdagmiddag terug en zal dan een verslagje maken met wat ik allemaal tegengekomen ben.

Groetjes,

Kevin Immers

Andy W.

Hi Kevin...

That sounds great. Hope you spend a few nice days. Looking forward for the "amphibian-photos"  ;)

Greetings, Andy

kevin

De foto`s die ik ga maken maak ik allemaal met me mobiel helaas geen mooie kwaliteit.
Vind het namelijk zonde als me camera daar gejat zou kunnen worden.

Groetjes,

Kevin Immers

Coen Deurloo

Citaat van: Kevin Immers op april 15, 2007, 05:45:07 PM
De foto`s die ik ga maken maak ik allemaal met me mobiel helaas geen mooie kwaliteit.
Vind het namelijk zonde als me camera daar gejat zou kunnen worden.

Groetjes,

Kevin Immers

Kwestie van goed opletten toch? Ik ben vaak naar slowakije geweest, dit is bijna hetzelfde als tsjechie, en is niet bepaald crimineel voor zover ik weet, in ieder geval niet meer dan nederland. Tenzij je natuurlijk vaak je camera achterlaat, maar in dat geval moet je zowieso niet opkijken als hij gejat wordt...

Hugo

Ha die Kev,

Leuk man!
Succes met je jacht :D


kevin

Hallo allemaal,

Ik ben eindelijk na 15 uur reizen terug in Nederland ::)
Heb tijdens de boswandelingen overal gezocht maar heb helaas niks kunnen vinden terwijl ik er echt naar aan het zoeken was helaas dat was wel jammer.
Maar wat ik wel tegengekomen ben kwa dieren zijn:
-Herten
-Buizerds
-Hagedis die voorbij schoot tijdens mountainbiken
-Kikkerdril van 1 of andere kikkersoort heb er in de buurt geen kikkers kunnen vinden.
-Heel wat platte padden/kikkers helaas.
En verder weet ik het opzich niet echt meer.

Zal binnenkort als de foto`s er zijn van de natuur en etc. ze even plaatsen dus dat is nog even wachten.
Heb zelf geen foto`s gemaakt, dus moet even de foto`s op school afwachten.

Verder was het er heel gezellig. We hebben gewandeld, gemountainbiked, geklommen, geraft, kampvuur was er, wat streetraces tijdens tussenstoppen mogen bijwonen wat ook echt gaaf was ;D En in Theresastad geweest en Praag zelf. En iedere avond eigenlijk helemaal klemgedronken :D

Nouja als iemand nog vragen heeft stel ze gerust.

Groetjes,

Kevin