100e lid caudata.nl op komst

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry

Op het moment tellen we 91 caudata.nl leden. Het 100e echte lid van caudata.nl is op komst en kunnen we deze maand verwachten Aangezien we alle dubbele registraties hebben gewist zijn het ook echte leden. Hiermee zijn we nu al groter dan de gewone salamandervereniging. En ik verzeker jullie we zullen doorgroeien. Mocht iemand toch nog dubbele registraties zijn, meldt het dan even.

Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Coen Deurloo

Dat is geweldig! Op naar de 200...

Pamela


Coen Deurloo


Pamela


Coen Deurloo


Qwertu

Nou laat al die leden dan eens posten!  ;D

capra hircus

Ik sta nog dubbel geregistreerd,

namelijk onder jasperleering@hotmail.com <-- daarmee kan ik niet inloggen, dat account kan dus verwijderd worden.

en caprahircus@live.nl, daarmee log ik nu altijd in.

O ja, en gefeliciteerd met het succes van de site!

Coen Deurloo

Nou Jasper, na een algemene opschoning en jou dubbele account verwijdering, hebben we nu precies 200 leden ;)

fftzz

Ik keek net even naar de "stats" van deze site, en nu al 311 leden.  :o
Gefeliciteerd admins, op naar de 400  8)

Groeten
Ronald

A34

Ondertussen zijn het er al 534 :)

Robkeulers

Er zitten natuurlijk heel wat mensen bij die al tijden niet meer ingelogd hebben, zoals dat altijd gaat bij een forum.
Accounts die al langer dan een jaar niet gebruikt zijn (op de bekende verenigingsnamen na) zijn opgeschoond vorige week.
Al met al dus best een aardig lijstje!

Coen Deurloo

Dat klopt bijna ;): laatst heb ik de accounts opgeschoond waarvan de email adressen niet meer klopten. Hierbij heb ik gekeken of ze recentelijk nog ingelogd waren, en zo ja heb ik hen een PM gestuurd of ze hun email adres aan kunnen passen. Dit leek mij de beste methode. Het gebeurd wel eens dat mensen na lange tijd weer eens inloggen, dus heb ik die account maar niet verwijderd om het zekere voor het onzekere te nemen.

Robkeulers

nou ja.. zoiets was het dus... ;D ;D ;D ;D ;D

Jari B

Het is wel een heel snelle groei meer dan 2x zoveel in 1 jaar!!