N. strauchii strauchii

0 Leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Hey Kenny, mooi man die dieren van je!
Het wordt langzaam aan spannend met die blauwe zweem op de staart!
Wie weet wat er misschien volgend voorjaar al kan gebeuren! :D

Waar kan ik me inschrijven voor nakweek?! :D

robkeulers

Ik begin ook de eerste mannen te ontwaren. Nu maar hopen dat de vrouwen op dezelfde leeftijd geslachtsrijp worden ;)

Kenny

Volgend voorjaar zou wat snel zijn vrees ik. Naar wat ik vernomen heb doen dames doorgaans een jaartje langer over geslachtrijpheid. We zullen zien  :)
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Kenny

m'n ruiten zijn ni proper maar ok...zo gaat ook  ;D

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

DannyS

Wat een pracht exemplaar! De blauwe waas op de staart is prachtig.
Ik kan niet wachten tot mijn ukken er zo uit gaan zien :D

Kenny

Ze zijn ongeveer even oud dus voor je het weet ist zover  ;D  Dit is trouwens de op een na kleinste van het groepje. Ik vind ze verschrikkelijk hard groeien de laatste tijd, de grootste meet nu 11.7...2maand terug was dat een dikke anderhalve cm kleiner.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

DannyS

ik ga ze snel aquatiel zetten en dan volproppen met rode mug en kleine wormen.. hopelijk gaan ze dan ook lekker hard.

Kenny

Ja da's m'n hoofdvoer: wormen in kleine wiebelende stukken, rode mug...dan gammarus en pissebed en af en toe wat enchytreën waar ze helemaal wild van zijn!
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

naeff002

Zien er echt schitterend uit. Hier de mijne die ik vandaag uit Hamm heb meegenomen.


Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Harry

Ik heb er ook 6 uit hamm meegenomen, maar ze willen nog niet het water in. Ik heb ze in een aquaterrarium gehuisvest met half land en half water
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

naeff002

Ik heb ze nu op het land met een paar plekjes waar een laagje water ligt van een paar milimeter. Ga het langzaam omhoog brengen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

StijnH

Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

Harry

Ze moeten nog redelijk wennen. de beestjes zijn in de bak gezet maar hebben zich nog niet laten zien.
Alex doe jij ook verslag hoe het bij jou gaat we zijn nu met 3 mensen met dieren van dezelfde houder en leeftijd.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Jari B

Kan niet wachten totdat ik mijn strauchii heb. :)

Kenny

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.