Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Fotoboekje van onze 3 axolotls!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ambiance

Als je op de foto's in het boek klikt krijg je de grote versie te zien, is wat mooier misschien.

We hebben ze sinds vorige week en ben trots en nu al stapelgek op deze diertjes :)

http://www.photoambiance.nl/axolotls

Groetjes :)

joost.v.wijk

leuk gedaan hoor. Je Axolotls zien er erg fit en gezond uit


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Ambiance

Dankjewel, Joost, dat doet me deugt ;) Ik wil ze niet meer kwijt.

Joey Immers

ik vind het inderdaad leuk gedaan ;)

ze zien er verder goed doorvoed uit en de kieuwen zijn ook perfect wees er trots op ;D

Groet joey
Joey immers.

hypselotriton orientalis

Ambiance

Dank je, Joey.

Ja, de kweker had er waanzinnig veel en stuk voor stuk zagen ze er geweldig uit. Hij heeft een hele schuur vol met aquaria, bijna alleen maar lotls. Mooi gesorteerd naar kleur en grootte, echt geweldig.

En we hoefden voor 3 axolotls, wormen en waterplanten slechts 10 Euro in totaal te betalen. Ik las net op een duits forum nog over een 'dierenzaak' waar ze 50 Euro vroegen per volwassen axolotl en 40 voor de jongeren. En die waren er meer dan slecht aan toe, ook nog eens een keer.

Als we er nog een keer een lotl (meer kan qua ruimte niet) bij willen ga ik weer naar deze - overigens zeer aardige- man.
We hebben echt gebofd :)

Coen Deurloo

Wil die kweker zijn naam op het forum? Nu ben ik wel benieuwd, al heb ik wel een vermoeden ;)

Ambiance

Ik weet niet of ik dat zo maar kan en wil doen, een naam en adres of telefoonnummer op internet zetten ;) Hij heeft n.l. geen website of dergelijke waar ik naar verwijzen kan.

Maar als iemand interesse heeft in deze kweker dan kan hij me graag een privé berichtje sturen.
Hij zit in het Oosten van het land dus wellicht moet je een eind rijden maar het loont echt, vind ik.

Monique

Erg leuk gedaan dat fotoboekje en mooie diertjes!
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu