Waar kan ik deze filtermat kopen?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ambiance

Hallo allemaal,
eerst wilde ik een filtermat uit Duitsland bestellen maar aangezien dat allemaal langer zou duren probeer ik er een in Nederland te vinden.
We zijn net over de grens geweest maar niet de juiste gevonden, terwijl je er in Duitsland toch bijna mee dood gegooid wordt.
Ik bedoel de zog. Hamburger Mattenfilter (HMF). Dat zijn zulke vrij dikke blauwe schuimmatten (kijk hier voor een fotootje: http://shop.hanseaquaristik.de/xtc/images/product_images/thumbnail_images/68_0.jpg). Ik heb er een nodig in het zwart in de maat 50x50x5cm van 20 ppi (dichtheid).

Weet iemand per toeval of zulke matten in Nederland te verkrijgen zijn en indien ja: waar? Ik heb me een ongeluk gezocht en kan maar niets vinden. Ik kan het me haast niet voorstellen dat die hier niet verkocht worden.

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

PS: het gaat hier dus om grote matten, he, niet zulke kleine navul-patroontjes e.d.

robkeulers

Elke koishop!

het zijn filtermatten voor filters in een koivijver. Ik haal ze daar ook.

Ambiance

Ik dacht dat ze voor koi veel grover waren, waar je die 'draadjes'  kunt zien, weet je wel. Maar ik heb er inmiddels een, hoor (helaas alleen in blauw maar ja, donker wordt ' ie vanzelf na een paar weken), dus topic kan gesloten worden :)
Bedankt voor het meedenken, Rob!