Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Nieuw Logo Caudata.nl

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Welk logo vind je het mooist?

Logo #1
Logo #2
Logo #3

Coen Deurloo

De laatste tijd ben ik samen met Tim bezig geweest om een nieuw logo te maken voor Caudata.nl. Nadat ik had gehoord dat mensen het huidige lettertype niet zo mooi vonden (een beetje "schuw") heb ik een nieuwe samenstelling gemaakt.

Bovenaan de nieuwste (logo 1), en de huidige is logo 3.

Coen Deurloo

Zou iemand zijn keuzes kunnen beargumenteren? Persoonlijk vind ik de 3e het minst mooi, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.

Saskia Etman

Hoi,

Van het huidige logo (3)vind ik de tekening van de salamander het mooist,maar het lettertype een beetje oud bollig.Liever een strak lettertype.

Saskia

Apocalyptica139

Ik vind logo 1 het mooist, vind het door het dikke wit er het meest uitspringen als ik het op een drukke pagina zou zien staan. En vind daar de salamander wat leuker omdat ie wat dikker oogt.

max van den berg

Humm het logo wat nu boven in de banner staat (op caudata.nl) vind ik wel cool.
Zou alleen het 1e logo wel is in de banner willen zien? om is te zien hoe die staat.
Maar ik twijfel nog tussen de 1e en 3e....

Wel leuk gemaakt trouwens! goed werk jongens  ;)

Coen Deurloo

De tekening van het 1e, 2e, en 3e logo is precies hetzelfde, er zijn alleen verschillende kleuren en effecten mee gebruikt. bedankt voor de argumentatie. verder nog iemand suggesties of opmerkingen?

Coen Deurloo

Het is nog steeds spannend ;) Zal ik anders gewoon die eerste eens plaatsen om te kijken hoe dat staat?

Roy

Logo 3

Vindt de combinatie van lettertype en afbeelding het mooist, de andere twee zijn het simpelst, ik heb opleiding grafisch vormgeven gedaan en afgestudeert en zou persoolijk wegens exclusiviteit voor logo 3 gaan, maarjah smaken verschillen natuurlijk  :)

Andy W.


Harry

Donkergroene t-shirts met logo-3
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Coen Deurloo

#10
Citaat van: Roy van der Stad op april 06, 2007, 08:24:30 AM
Logo 3

Vindt de combinatie van lettertype en afbeelding het mooist, de andere twee zijn het simpelst, ik heb opleiding grafisch vormgeven gedaan en afgestudeert en zou persoolijk wegens exclusiviteit voor logo 3 gaan, maarjah smaken verschillen natuurlijk  :)

Ik ben momenteel werkzaam als ontwerper, alle collega's (ook ontwerpers) en ikzelf vinden logo 1 het mooist, maar we leven in een democratie..........

Mijn argumentatie is dat het lettertype van het 3e logo totaal niet opvalt, en het logo wegvalt in de achtergrond. Het lettertype van het 1e en 2e logo is veel sprekender.

alibombali

Ik moet Coen in dit geval geheel gelijk geven, en ook ik heb een grafische achtergrond.

Harry

Zet logo 1 eens in de banner! dan kunnen we zien hoe het wordt. Logo 1 scoort op dit moment  het beste
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

max van den berg

Ja inderdaad, logo 1 ff beoordelen als ie in de banner staat.

Coen Deurloo

Citaat van: Harry Dresens op april 07, 2007, 06:44:10 AM
Zet logo 1 eens in de banner! dan kunnen we zien hoe het wordt. Logo 1 scoort op dit moment  het beste

Ik heb hem geplaatst, mocht het niet zichtbaar zijn druk dan even op ctrl + f5 (totale refresh).