Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Rustig!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petro pees

Rustig!?Het is af en toe doodstil! :-X
Een ieder is geloof ik weg,soms is Rob,Marriele of een enkele ander nog op het forum.Maar vaker nog sta ik er alleen. :-\
Zal blij zijn als de vakantie weer voorbij is. :D
Petro
Tylototriton Shanjing

salamandre

Die moet voor het zuiden nog beginnen!  ;D

Gerrit Krips

Prachtige gelegenheid om al je bakken te inspecteren, waar nodig schoon te maken en de achterstallige literatuur door te nemen...   ;D

Joey Immers

het is inderdaad rustig zat.

lang leven de vakantie :P

maarja kunnen we even de tijd nemen om alles mooi te bekijken en schoon te maken enz....

Joey immers.

hypselotriton orientalis

DannyS

Voor mensen (zoals ik) met een forumverslaving is dit een vervelende tijd :D

naeff002

hahaha, kijk dagelijks of er nog nieuwe dingen zijn gepost. Maar ben er snel mee klaar de laatst tijd. Geeft je inderdaad wel de tijd om andere dingen te doen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Roel

Hey Danny,
Een tip tegen de verslaving:
Zelf berichten plaatsen en daarop zelf antwoorden.
Zelf zit ik in de zomer liever in de tuin dan op zolder, veel te heet om achter die PC te zitten zweten.
Log momenteel dus alleen in op het werk.
Nog 3 weken werken en dan lig ik er t/m eind september uit.
Eindelijk dus een keertje vrij op de salamanderdag!!!!

DannyS

Met dit weer in de tuin zitten lijkt me ook niet zo lekker moet ik zeggen :D
Een monoloog op een forum komt ook zo zielig over, moet ik zeggen :D Vroeger wel eens voor de lol gedaan op een ander forum.. maar dat ben je snel zat :D.

Leuk dat je vrij bent op de landdag! Als ik zou moeten werken op die dag zou ik vrij nemen. echt zonde om te missen!

Roel

Hey Danny,
De ellende bij ons in het weekeind is dat we dan op minimale bezetting werken. En dat iedereen blij is met een zaterdag of zondag vrij. Ze worden hier waarschijnlijk met een soort dobbelsteen geroosterd en ik heb de laatste drie jaar al iedere keer de domme pech gehad dat ik aan de beurt was. >:(
Dit jaar heb ik het anders aangepakt, heb gewoonweg mijn zomervakantie dusdanig laten roosteren dat mij echte vakantie precies binnen de landdag valt. Gevolg gedurende één vakantie per jaar hoef je geen weekeind te draaien. Ga dat dus volgend jaar weer zo proberen. ;D ;D

Joey Immers

wanneer is de landag ook alweer ??
Joey immers.

hypselotriton orientalis

naeff002

6 september in Tilburg
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Marielle

Het is inderdaad erg rustig. Tussen de bedrijven door probeer ik nog regelmatig online te komen. Het voordeel is, dat we dit jaar niet op vakantie gaan dus ik bespaar tijd en geld om me te verdiepen in (nieuwe) soorten en anderen hier verder te helpen.

Al hoop ik wel dat de rest er ook snel weer is, dan kan ik lekker buiten op het terras genieten van een koud drankje terwijl de rest zich bezig houdt met het forum ;)