Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Gratis eitjes!!!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alibombali

Voor twijfelende forumleden die voor 21 maart lid worden van de salamandervereniging krijgen bij het verschijnen op de salamanderverenigingbijeenkomst een ''startpakket'' Dobrogicus/Carnifex eitjes....

Robkeulers

Leuk initiatief Alex!

nu je toch bezig bent, kun je even wat meer uitleg geven over de bijeenkomst? waar is het, wat valt er te doen/zien/verwachten etc?

;)

alibombali

Volgens mij is het deze keer in het salamandercentrum te Koog aan de Zaan (ik verwacht dat de vereniging nog wel een mailing zal rondsturen?)
Wat er te doen valt....ik denk de gebruikenlijke achtbanen, bungy jumpen, paragliding en speurtochten.... ;D
Wat er te zien is.....beesies met staarten, veel beesies....

DannyS

Ehm, misschien een wat domme opmerking, maar is het niet handig om dit in een subforum te plaatsen waar niet-leden het ook kunnen zien?

ontopic:
Erg leuke actie! Hopelijk krijgen we er weer een zooi leden bij hierdoor.
'Een goed voorbeeld doet volgen.'

Coen Deurloo

Leuk initiatief Alex! ;D Ik zal het topic even verplaatsen.

alibombali

Vorig jaar zijn er ook een mooi aantal forummers ingetuint... ;D ;D ;D

Nee echt, hoe groter de groep, deste beter (ik wil wel 'ns wat nieuwe gezichten zien op de landdag!!)

Harry

wat een actie gratis eitjes!!!  (leuke tip voor AH) volgend jaar vast gratis voetbalplaatjes van AZ
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

DannyS

Ik zie de 'AH manager' het al vertellen op de TV...
"wat we nĂș weer hebben bij AH....."

alibombali

Nieuw bij Albert Hein.....""Alex's salamander kaviaar""

Jari B

Dan moet er eerst goed gekweekt worden voordat dat kan. ;)
En dan krijgen ze er geen voetbalplaatjes bij maar papieren dan krijgen ze een papier en daar staat op:
Bij elke 50 euro aan boodschappen 10 gratis Triturus dobrogicus/Triturus carnifex eitjes naar keuze!
Af te halen in Koog aan de Zaan.

Robkeulers

Om mijn eigen vraag even te beantwoorden,

op 21 Maart is er een huiskamerbijeenkomst bij Alex thuis in Koog a/d Zaan.

Huiskamerbijeenkomsten vinden eens per kwartaal plaats op de 3e zaterdag van de 3e maand (kan van afgeweken worden, maar het is een richtdatum).
Op een huiskamerbijeenkomst wordt lekker informeel gekletst over salamanders en alles wat daarbij komt kijken. Vaak worden tips, materialen en zelfs dieren geruild of afgegeven.
Als je nog niet zo lang lid bent, of misschien lid wil gaan worden, kom naar de huiskamerbijeenkomst, da's een goede manier om contacten te leggen, en het is nog super leuk ook!

De afspraak is dat als je langs wil gaan bij de huiskamerbijeenkomst dat je dat even van tevoren aan de gastheer van die dag laat weten, hij kan dan rekening houden met het aantal stoelen e.d.



Morna

Goed dat ik het nu weet! Ik ga absoluut proberen om erbij te zijn, nu ik van Gerrit heb gehoord dat mijn aanmelding voor de vereniging goed is doorgekomen. Zijn er toevallig mensen die uit omgeving Utrecht gaan en met wie ik kan meereizen?

Gerrit Krips

Leuke actie Alex, ik hoop dat mijn mailbox volloopt met aanmeldingen!

Morna

Hoe laat is het eigenlijk?

Rowan Willemsen

net ook een formulier ingevuld, dus neem
Aan dat ik nog wel hoor of het gelukt is?
Ik had er een tijdje over getwijfeld want wat is de meerwaarde ervan, maar aan de andere kant het is maar 15 euro!

Ik zou ook wel graag willen komen as. Zaterdag maar moet helaas werken...