Tevredenheidsonderzoek caudata.nl

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry

We willen graag van iedereen weten wat ze van het nieuwe caudata.nl vinden. We vragen vooral suggesties om de site te verbeteren. Vul aub de meerkeuzevragen in op: klik op de link hieronder om het onderzoek in te vullen

Tevredenheidsonderzoek caudata.nl
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Harry

#1
Hier de tussenstand van de enquete

Resultaten voor onderzoek: caudata.nl

--------------------------------------------------------------------------------

Vraag: Wat vind je van de kleurstelling van caudata.nl (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 32.

mooi 78.1% (25/32)
gaat wel 21.9% (7/32)
saai 0% (0/32)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Heb je wel eens problemen met inloggen (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 32.

ja  31.3% (10/32)
nee 68.8% (22/32)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: hoe vaak bezoek je caudata.nl (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 32.

dagelijks 53.1% (17/32)
wekelijks 37.5% (12/32)
maandelijks 6.3% (2/32)
zelden 3.1% (1/32)
nooit meer na de 1e keer 0% (0/32)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Welke browser gebruik je (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 35.

IE60 11.4% (4/35)
IE70 20% (7/35)
firefox 20% (7/35)
weetniet 48.6% (17/35)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Wat vind je van de indeling van het forum (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 33.

Goed 63.6% (21/33)
matig 15.2% (5/33)
weet vaak niet waar iets moet 12.1% (4/33)
indeling oude forum was beter 9.1% (3/33)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Bezoek je nog wel eens Harry's salamanderweb (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 33.

Ja deze bezoek ik nog vaak 36.4% (12/33)
zelden 51.5% (17/33)
nooit meer 12.1% (4/33)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Vindt je caudata.nl een duidelijke verbetering van Harry's Salamanderweb (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 31.

Ja veel beter 51.6% (16/31)
maakt niet veel uit 41.9% (13/31)
vond Harry's Salamanderweb beter 6.5% (2/31)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Ben je al lid van de salamandervereniging (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 32.

ja ben al lid 46.9% (15/32)
nee niet nodig 40.6% (13/32)
wil lid worden 12.5% (4/32)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Onderhoud je ook contacten met buitenlandse liefhebbers (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 32.

ja soms 65.6% (21/32)
nee nooit 34.4% (11/32)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Kun je op Caudata.nl alles makkelijk vinden (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 33.

Ja altijd 21.2% (7/33)
meestal wel 75.8% (25/33)
meestal niet 3% (1/33)
nee nooit 0% (0/33)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Vindt je dat de site regelmatig voldoende nieuws bevat (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 32.

Nee er komt niet vaak nieuws 12.5% (4/32)
ja het is goed zo 56.3% (18/32)
Ik zou meer nieuws willen 31.3% (10/32)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Zijn er dingen waaraan je je stoort op de site of die beter kunnen? (Open vraag, met uitleg mogelijkheid).
Aantal keer ingevuld: 33

- (17x)
- de antwoorden die ggeven worden kunnen soms teveel herhaald worden en daardoor zinloos worden, maar reakties zijn al;tijd goed of niet hein (1x)
- Ik vond bij het oude forum duidelijker wat nieuwe post waren. Wanneer een post van gisteren is en ik gisteren niet online ben geweest, staat er toch gewoon een datum waar je makkelijk overheen kijkt. caudata.org werkt makkelijk doordat er *new* voor posts komt te staan die na mijn laatste aanmelding gepost zijn, misschien een idee? En ook vind ik dat er veel opgesplitst wordt hier, waardoor je veel klikwerk krijgt en ook onoverzichtelijkheid (1x)
- inloggen nog steeds een probleem. Kan alleen inloggen als ik op de link klik welke meegestuurd wordt als ik een reactie heb gekregen. (1x)
- Ja communicatie. Negeren gebruikers na een nieuwe aanvullende post. (1x)
- ja,kun je een paramesotriton afdelinkje maken? (1x)
- jonge mensen die onzin schrijven (1x)
- Minder bekende leden krijgen afentoe minder gauw een reactie op vragen etc. dan bekende (vaste )leden. (1x)
- n.v.t. (1x)
- nee (2x)
- nee niet echt. (1x)
- niet echt (1x)
- Soms duurt het lang voordat er op berichten wordt gereageert. bv een cynops met vreemde ontlasting is al een aantal dagen onbeantwoord (1x)
- soms spelfouten, maar dit is zelden! (1x)
- The difference between threads with new texts or no new texts is sometimes a littlebit difficult to see. The colour could be darker if there are new threads. (1x)
- Verwijder het oude forum !!!!!!!!!! En nu zien de letters er ook zeer klein uit. Maar die wat groter want mijn ogen gaan ervan kapot. (1x)


--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Komt het wel eens voor, dat het usermenu niet verschijnt (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 31.

Nee het verschijnt altijd 83.9% (26/31)
Ja soms verschijnt het niet 16.1% (5/31)

--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: Vul je verdere opmerkingen in over de site waar wij wat aan kunnen hebben (Open vraag, met uitleg mogelijkheid).
Aantal keer ingevuld: 33

- (27x)
- - (1x)
- de site is prima gedocumenteerd en erg uitgebreid dus het meeste is wel te vinden, uitstekend verzogt en bij gehouden.Klasse. (1x)
- denk dat je de site moet uitbreiden met een technisch hoekje. plek waar mensen wat kunnen vertellen hoe de aquaria ect eruit ziet. materiaal keuze en opbouw ect ect ect. (1x)
- geen (1x)
- goede site, informatief. natuurlijk heb je altijd personen ertussen die denken overal op te moeten reageren, maar dat heeft ook wel weer wat. (1x)
- Ik ben dik tevreden zo! (1x)


--------------------------------------------------------------------------------
Vraag: De salamandervereniging gaat met ingang van 2008 de mogelijkheid bieden de contributie via een automatische machtiging te laten overschrijven. Ga je daar gebruik van maken? (meerkeuzevraag, meerdere antwoorden mogelijk).
Totaal aantal resultaten voor deze vraag: 31.

Ja dat is handiger 45.2% (14/31)
nee dat wil ik niet 22.6% (7/31)
Ik ben (nog) geen lid 32.3% (10/31)
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan