Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Bart

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

alibombali

Hallo Leden,
Enkele weken geleden is onze gewaardeerde Belgische kweker en forumbezoeker Bart Sansen zwaar gewond geraakt tijdens zijn werkzaamheden als brandweerman.
Hij ligt in het Gentse brandwondencentrum..als forumbezoekers hem een kaartje willen sturen kan dat naar:

brandwondencentrum
uz gent
de pintelaan 185
9000 gent
bart sansen box 3

DannyS

Zullen we als Caudata.nl een kaartje sturen?

Coen Deurloo

Dat is vervelend om te horen, het is inderdaad een leuk plan om vanuit Caudata.nl Bart een hart onder de riem te steken, bijvoorbeeld met behulp van www.tntpostkaartenservice.nl. Heeft iemand een idee voor de inhoud?

Robkeulers

Zo zeg!

dat vind ik echt verschrikkelijk rot om te horen. Bedankt dat je dit even met ons deelde Alex, ik zal hem zeker een kaart sturen!

Coen Deurloo

Laten we even wat knopen doorhakken qua tekst. Ik dacht aan iets als:

"Namens iedereen van het Caudata.nl forum willen we je een spoedig herstel en erg veel sterkte toewensen"

StijnH

Lijkt mij een goede tekst.
Nog een leuk kaartje (het liefst van een salamander ;D)

P.S. had dit topic over het hoofd gezien, wat vervelend zeg.
Nu maar hopen op een spoedig herstel.

Groeten,
Stijn
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

alibombali

Leuk als er een kaart van caudata zijn kant op komt, mensen mogen natuurlijk ook zelf een kaartje sturen (hoe meer hoe beter)



Gerrit Krips

Uitstekend initiatief en prima tekst!

Coen Deurloo

Weet iemand bijvoorbeeld de favoriete soort van Bart? Dan zet ik wel wat in elkaar.

Robkeulers

Hij zoekt al een tijdje kaiseri....  ;)

alibombali

Of salamandra's...

Chris Schouten

Hopen dat hij hiervan herstelt.

Beterschap en een kaartje toegewenst.
Triturus marmoratus - 0.0.5

Coen Deurloo

De kaart is verstuurd! Met een mooie N. kaiseri op de voorkant.

petro pees

Goh,
Bart ik denk dat het voor jou wel leuk is om buiten de kaart om,via hier te lezen dat er
aan je gedacht wordt. 8)
Laat ik dan de spits af bijten;

Ik wens je al het goede toe wat je nodig hebt om de aankomende tijd te overbruggen en
hoop van harte dat de pijn iets is waar je mee kan omgaan en dat die het snelst verdwenen is.
Ik weet natuurlijk niet hoe of wat ???,maar hoop dat je weer snel boven Jan bent. ;)
Petro
Tylototriton Shanjing

DannyS

Ik hoorde een paar dagen geleden van Rob dat hij mijn post heeft verwijderd waar een nieuwsartikel instond over het ongeluk. Hier stonden foto's bij van de uitrusting. Ik heb begrepen dan een aantal mensen die hem goed kennen erg geschrokken waren van deze foto's.
Uiteraard was dit niet mijn bedoeling. Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan de mensen die erg geschrokken zijn door de foto's en het artikel.

Niet alleen Bart, maar ook zijn collega wens ik ontzettend veel sterkte toe.


(om misverstanden te voorkomen nog even dit: Ik ben het er mee eens dat de post is verwijderd.)