Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



nieuwe clubblad in de bus

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coen Deurloo

vanmorgen vond ik het nieuwe clubblad in de bus. Prachtig!!!  wat een aanwinst en een heel mooie voorkant. Toch te merken dat we een grafisch vormgever in de club hebben
Het uiterlijk is super. En de inhoud: eindelijk mooie artikelen.

Toch een paar tips voor de volgende keer:

De belgen zullen niet blij zijn dat op de voorkant staat nederlandse salamandervereniging. Maar wat moet het wel zijn? nederlands/belgische?  Maar we hebben ook een spaans lid????  of gewoon salamandervereniging? maar er zijn meerdere salamanderverenigingen.
Mijn voorkeur gaat uit naar nederlands/belgische. Verder viel het me op, dat er in het kweichowensis artikel behoorlijk is ge-edit. Op sommige punten zijn daardoor dingen ontstaan die niet meer kloppen. Ik had het erg graag vooraf doorgelezen al er iets aan veranderd wordt.

Verder allemaal zorgen voor artikels, zodat dit mooie blad blijft bestaan!!!

nogmaals complimenten aan iedereen die heeft meegewerkt aan dit mooie blad.



Harry

Het bovenstaand bericht is natuurlijk niet door Coen zelf geschreven maar door mij. Tot mijn grote verbazing stond ik ingelogd op mijn laptop als coen deurloo na het opstarten.



Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

petro pees

Citaat van: Harry Dresens op januari 30, 2009, 01:47:25 PM
Het bovenstaand bericht is natuurlijk niet door Coen zelf geschreven maar door mij. Tot mijn grote verbazing stond ik ingelogd op mijn laptop als coen deurloo na het opstarten.





:)Tja je ziet er inderdaad iets anders uit! ;D

Overigings staat het nieuwe clubblad ook uitvoerig beschreven bij salamanders.
Petro
Tylototriton Shanjing

Harry

Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Gerrit Krips

Ik ben het helemaal met 'Coen' eens : laat dat Nederlandse er gewoon af. Gewoon Salamandervereniging is duidelijk genoeg. De grenzen in Europa vervagen steeds meer. Laten we dat in onze hobby vooral ook doen! Bovendien verstaan de Vlamingen de kunst van het goede leven. Naast hun kennis van salamanders valt er voor ons Hollanders (geldt in mindere mate voor Limburgers en Brabanders) nog veel te leren van onze zuiderburen...

Robkeulers

Om het een beetje overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot. Verdere opmerkingen/aanvullingen over ons blad graag posten in het topic Salamanders!!