Eurycea's

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Apocalyptica139

Ik heb afgelopen weekend het aquarium met Eurycea bislineata's grondig schoongemaakt, waarbij ik de zes dieren uit het aquarium heb gevangen en in zes bakjes van de Chinees heb gezet. Ze zagen d'r allezes goed gezond uit, maar wat opviel waren twee mannen met duidelijke cirri en twee vrouwen die er nogal dik uitzagen. Dus ik heb een klein beetje hoop dat ze niet dik waren door het vele eten...... ::)

Robkeulers

we helpen je hopen Miriam! Met Eurycea is nog genoeg te pionieren dacht ik zo. Ik zou het geweldig vinden als het zou lukken, succes!

Jari B

Kun je niet de eitjes in de buik zien als ze zwanger zijn?
Want dan weet je het zeker.

Kenny

ja bij eurycea kan je heel makkelijk zien of ze eitjes dragen  ;)
Hier is mijn vrouwtje die al enkele maanden zo rondhuppelt...
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Apocalyptica139

Gisteren ontdekte ik dat mijn grootste vrouwtje dood in het water lag, ze zat boordevol eieren. Dat is echt, echt balen. Er mankeerde zo op het gezicht niets aan haar en de andere vijf zijn voor zo ver ik kan zien ook gewoon in orde.

Kenny

 :( Dat is idd erg balen, welke temperatuur was het water? Bij ons was het de laatste dagen redelijk warm geworden en heb moeten bijkoelen in de bak...
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.