Salamanders !!!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey Immers

halloooo....
Ziet er netjes uit....
jammer dat mijn internet bankieren het nog steeds niet doet.
Joey immers.

hypselotriton orientalis

Platoplato

MOOI!

Dat is het eerste woord dat me te binnen schoot. Een MOOI blad! Het ligt klaar om volledig gelezen te worden, maar eerste indruk was in ieder geval erg goed!

Complimenten heren, a job well done!

Jari B

Ik merkte op dat sommige zinnen niet helemaal klopte, maar voor de rest is het top :D.

Mark

CiteerIk merkte op dat sommige zinnen niet helemaal klopte, maar voor de rest is het top Lachen.

hm, die heb ik dan gemist

Gerrit Krips

Joey, maak snel dat internetbankieren in orde of stop die 15 euro even in een envelop en stuur ze op. Het gebeurt wel vaker op die manier. Tussen een dichtgevouwen A4-tje is dat niet te zien. Het is echt de moeite waard!

Robkeulers

Citaat van: Joey Immers op januari 30, 2009, 12:32:59 PM
jammer dat mijn internet bankieren het nog steeds niet doet.

Of het is een heel doorzichtige smoes, of het is echt pech hebben! ik zou in elk geval Gerrit's advies maar ter harte nemen...

Jari, kun je even aangeven op welke pagina en welke regelnummers het dan misgaat?

Jari B

Bij het houden en kweken van Tylototriton kweichowensis, dan in de inleiding en dan de negende zin.
Ik citeer :"Andrew wist na een korte behandeling met colistine de dieren vrij snel gezond te krijgen en zelfs tot driemaal toe te hiermee te kweken."
Die laatste 4 woorden kloppen niet.

Robkeulers

Ok, je hebt gelijk, maar het valt in mijn beleving in de categorie mierenneuken....

Als ik al dit soort minifouten ter sprake moest brengen op het forum had ik daar een dagtaak aan. Laten we alleen echte grote fouten ter sprake brengen hier!

Het leidt de aandacht zo af van het feit dat die mannen er zo enorm veel energie in gestoken hebben.........


Jari B

Ja het zijn maar bijzaken het is eigenlijk iets van 3x niks maar het is menselijk dat er iets fout kan gaan.
Het is gewoon een mooi blad en er is erg veel aandacht aan besteed daar gaat het om.
Het is allemaal boven iedereens verwachting dus laten we die foutjes maar even vergeten. ;)

Jef Janssens

ik zit ook nog steeds vol spanning te wachten.

Coen Deurloo

Citaat van: Jef Janssens op februari 02, 2009, 07:45:17 AM
ik zit ook nog steeds vol spanning te wachten.

Even voor Jef, Wouter en andere die misschien nog zitten te wachten; We hebben achteraf pas gehoord dat de verzending via Selekt Mail tot maximaal 2 weken kan gaan duren. Voor nummer 2 gaan we misschien gebruik maken van TNT Post, zodat het direct de volgende dag bij iedereen op de mat ligt.

Wouter

Voor de opbouwende kritiek; ik heb mijn nummer pas vandaag ontvangen!

Coen Deurloo

Citaat van: Wouter Beukema op februari 13, 2009, 03:08:05 PM
Voor de opbouwende kritiek; ik heb mijn nummer pas vandaag ontvangen!

Schandalig...morgen bij de bestuursvergadering zullen we het er over hebben, de verzending gaat in de toekomst waarschijnlijk via TNT Post.

A34

Ik wacht ook nog steeds. Ik ben er wel wat later bij gekomen, maar is hij verstuurd?

Mark

CiteerIk wacht ook nog steeds. Ik ben er wel wat later bij gekomen, maar is hij verstuurd?

Sorry was er helemaal bij ingeschoten, ik zal het zsm voor je regelen!

groet,
Mark