contributie salamandervereniging 2009

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Harry

Vergeten leden van de salamandervereniging niet hun lidmaatschap voor 2009 over te maken?????
Of misschien wil je graag lid worden

Lidmaatschap:
Het verenigingsjaar is gelijk aan het kalenderjaar. De contributie is € 15,- . Het moet worden overgemaakt op
girorekeningnummer 42 98 228 ten name van " Salamandervereniging" te VOORBURG.
Voor buitenlandse leden geldt dat zij rechtstreeks hun lidmaatschapsgeld kunnen overmaken. Postbank, Voorburg ten name
van Gerrit Krips. BIC: INGBNL2A, rekeningnummer 4298228, ten name van de
" Salamandervereniging" te Voorburg. IBAN nr. NL57INGB0004298228. Vraag dit na bij uw eigen bank. Voor mensen die via
internet betalingen doen is dit het eenvoudigste.
Bij verlenging van het lidmaatschap dient de contributie voor het volgende verenigingsjaar vóór 31 december te zijn voldaan.
Opzeggingen dienen vóór 1 december bij de ledenadministratie te zijn ingediend.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

DannyS

Goed dat je dat aangeeft, was het helemaal vergeten!

Gerrit Krips

#2
Harry, bedankt voor deze actie!

Voor onze buitenlandse leden nog even het volgende:
De contributie/ het lidgeld kan tot eind van deze maand worden overgemaakt met behulp van de volgende codes:
IBAN: NL09 PSTB0004298228
BIC: PSTBNL21

Vanaf 1 jan. a.s. zijn, i.v.m. het opgaan van de Postbank in ING, de door Harry vermeldde codes nodig.

Iedereen alvast goede feestdagen gewenst!
Gerrit.

Harry

Nog een tip!!

Als je internetbankieren gebruikt kun je instellen dat het jaarlijks automatisch overgemaakt wordt, dan hoef je er niet steeds aan te denken.

Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Robkeulers

Da's inderdaad een goede tip, ik ben altijd veel te slordig met dergelijke zaken..

Maarre, ik bedacht me net bij het lezen van dit topic;  Zou het niet leuk zijn als dergelijke mededelingen  door de penningmeester worden gedaan? Misschien ben ik wel een miere******* nu, maar Harry, pm dit in het vervolg even naar Gerrit, dan kan hij een leuk verhaaltje online zetten!

Gerrit Krips

Rob, je hebt wel een beetje gelijk. Mijn plan was om direct in januari a.s. een oproep te doen voor betaling. Ik neem Harry overigens zijn spontane oproep in het geheel niet kwalijk, want het heeft al resultaat opgeleverd!

Robkeulers

Nou, dat is inderdaad mooi Gerrit!

ik neem het zeer zeker ook niemand kwalijk, initiatieven in het algemeen belang kun je nooit iemand kwalijk nemen! Ik denk wel dat we er echt op moeten letten dat we dit soort zaken door de juiste personen laten doen (in dit geval de penningmeester), dat zorgt voor meer rust en overzicht, en ik denk ook nog eens dat het nóg meer effect heeft.

Ik denk dat we allemaal streven naar een hoogwaardige, stabiele en evenwichtige vereniging en dan is de verdeling van de juiste taken en verantwoordelijkheden net voornaam..

Maar goed, ik ben uitgezeurd.

Mensen wanbetalers, betaal!!!!!! (eigenlijk ben ik nu mezelf aan het motiveren om eens in te loggen bij mijn telebankieren :)  )