Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Nieuwe artikelen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Ik heb op deze site bij "Artikelen" wat nieuwe pdf's gezet, vooral over de kweek met Aziatische salamanders, maar ook oa het artikel wat laatst genoemd werd op het forum over de reacties van salamanders op een hittegolf. Meer volgt!

Coen Deurloo

Bedankt voor de nieuwe aanwinsten Wouter!

Ik heb tevens een nieuwere versie van het artikelen systeem geïnstalleerd...mocht iemand problemen ervaren bij het bekijken van de artikelen, meld het dan aan mij!

Coen Deurloo

Update: de artikelen zijn nu pas te zien, door een fout van mijn kant waren de nieuwe artikelen alleen zichtbaar voor admins. Nu dus ook voor geregistreerde gebruikers. Niet-geregistreerde leden kunnen alleen kijken welke artikelen er zijn maar niet downloaden.

DannyS

#3
Als ik het artikel over de kweichowenUs wil openen dan krijg ik de melding dat het bestand niet beschikbaar is omdat iemand aan het editen is.. klopt dit?

edit: Ik zag tijdens het doorbladeren ook dat in het artikel over de Pleurodeles waltl dat het laaste deel nog niet is vertaald. (de summary staat in het engels).

Wouter

Danny bedoel je het artikel van Rimpp? Dat moet nu gewoon te openen zijn.

DannyS

Het is het artikel over het opknappen van zieke kweichows.

Wouter

Klopt Danny, ik krijg hetzelfde. Mark is momenteel in Azie dus ik kan het artikel ook niet opvragen...

Coen Deurloo