Wie kweekt er met Neurergus?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jemull

Heey patrick, nice to have you back on the forum :P
Wat een mensen trouwens op foto 4, 5, 6 van deze site: http://vivaex.b7.cz/homeAN.htm.

Gr,    Jeffrey

PATMAN

hoi,

Voor meer informatie over deze man (Petr Curik) zie pagina 1 (onderaan) van deze thread.

mvg,
Patrick

Roy van Grunsven

Ik kan me voorstellen dat de opmerking van Erwin vijandig over kan komen maar er wordt veel als nakweek verkocht terwijl het wildvang is. Dat mensen zeggen dat het nakweek is, is geen bewijs. Maar fotos van eieren, larven en jonge beesten lijken me duidelijk.

Nu maar hopen dat het bij jou ook zo gaat.

PATMAN

Hoi,

Ik kwam in contact met die man toen hij  een paar koppels neurergus kaiseri uit het wild kreeg en ietsje later melde hij toen dat de dieren eieren begonnen te leggen.

Het lijkt me sterk dat je eieren uit het wild kan meenemen en zo goed kan vervoeren.. toch?

Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de kaiseri-vrouwen de eieren al in zich hadden voor dat ze gevangen werden en dat de eieren in gevangenschap dan pas gelegd zijn.. we spreken dan niet echt van wildvang maar ook niet van nakweek in gevangenschap..   ???

mvg,
Patrick

Erwin Bakker

Ik heb een vraag gesteld over hoe iemand wist dat het geen nakweek was. Dat was niet mijn bewering.

Coen Deurloo

Patrick,

Heb je al meer informatie van deze man? Weet je al hoe je ze gaat houden als het allemaal lukt?

Hugo

Hey Pat,

Jij hebt toch pics van deze ouderdieren en jonge dieren?
Plaats ze even hier,...
Zonde om dit forum deze mooie pics te onthouden :)

Groetjes,
Huug

PATMAN

Hoi!

ik heb hier een link van hem met een paar mooie foto's.. http://caudas.wz.cz
het is zeker wel ff de moeite waard om te kijken.
ASTU ;)

Mvg,
Patrick

jemull

Dat zijn inderdaad erg mooie foto's Patrick. Ik heb het altijd al één van de mooste soorten gevonden, waanzinnige tekeningen over het lijf.

PATMAN

Hoi allemaal,

Heeft er nog iemand nieuws over Neurergus? Het is al een tijdje stil rondom deze soort..

Wie is er in het bezit van Neurergus en wie kweekt er mee?

Wie oh wie, meld u hier! :D