Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Vakantie

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

®ob

Afgelopen zaterdag heb ik mijn gevoelige soorten en mijn jonge dieren, kortom, alles wat extra aandacht nodig heeft ingepakt en naar Coen gebracht. (ff ritje van 2 uur haha). Vanacht vertrek ik voor 3 weken naar Tanzania, 3 weken rondtrekken daar. Ik heb een plaatje van mijn kleine volksverhuizing bijgevoegd.

Een familielid zal mijn volwassen dieren verzorgen.

De komende tijd zal ik dus niet online zijn, ik ga zo'n beetje naar het einde van de wereld, en daar nog even linksaf. Ik hoop dat ik veel interessante topics en foto's (petro!?) mag lezen als ik terug ben.

Per mail (heb waarschijnlijk 2 of 3 keer beschikking tot een telefoonlijn) hou ik Coen op de hoogte. ALs het lukt stuur ik ook een reisverhaaltje met wat pics, maar dat ligt aan de snelheid van de verbinding. Als het mag lukken zal Coen mijn verhaal wel even posten hier.

Mensen, tot over drie weken, hou het gezellig op het forum!


Coen Deurloo

En jullie erg veel plezier in Tanzania Rob, het lijkt me een enorm interessant land, geniet ervan. Ik kijk uit naar je reisverslag(en), hopelijk gaat dat lukken!

Safari sana!

petro pees

Enne......?
KIJK UIT VOOR DE OLIFANTEN!  ;)
Petro
Tylototriton Shanjing

DannyS

Heel veel plezier daar!
Je begrijpt dat we veel mooie foto's verwachten, hè? :p


fftzz

Hoi Rob,

Fijne vakantie en ik hoop dat je veel ziet (er zijn ook andere interessante dieren naast salamanders,hint.. kameleons  ) ;D en een goede reis hebt.

Groeten
Ronald

®ob

Thanks Lui!

Ronald, ik ga mijn best voor je doen.. jullie zien het vanzelf..

ga nog 3 uurtjes in bed liggen voor de schipholtaxi komt..

tot over 21 dagen...

®ob

even kort berichtje vanaf Mount Meru, naast de kilimanjaro...

Ik leef nog, heftig hier. schitterende omgeving met uitbundige mensen, moeilijk onder woorden te brengen, maar dat doe ik vanavond.

Ik heb al een heleboel dieren gezien. Apen, wandelende takken, hagedissen leguanen, zebra's giraffe's etc etc... heb bijna van alle dieren een foto. Petro en Ronald, voor jullie heb ik pics geschoten van de takken en de leguanen, ze zijn super.. Helaas zit ik op het net via mijn mobiel gekoppeld aan de laptop, aardig traag, en vreselijk duur. Ik ga offline, weet nju dat het het doet. Daarna typ ik mijn bericht, mail het naar Coen en hij zal het zeker nog alsnog online plaatsen.

tot snel.. ROb

Coen Deurloo

Citaat van: Rob Keulers op juli 27, 2008, 04:13:10 PM
even kort berichtje vanaf Mount Meru, naast de kilimanjaro...

Ik leef nog, heftig hier. schitterende omgeving met uitbundige mensen, moeilijk onder woorden te brengen, maar dat doe ik vanavond.

Ik heb al een heleboel dieren gezien. Apen, wandelende takken, hagedissen leguanen, zebra's giraffe's etc etc... heb bijna van alle dieren een foto. Petro en Ronald, voor jullie heb ik pics geschoten van de takken en de leguanen, ze zijn super.. Helaas zit ik op het net via mijn mobiel gekoppeld aan de laptop, aardig traag, en vreselijk duur. Ik ga offline, weet nju dat het het doet. Daarna typ ik mijn bericht, mail het naar Coen en hij zal het zeker nog alsnog online plaatsen.

tot snel.. ROb

Yeah! Ik ben benieuwd, klinkt spannend allemaal. Met je dieren is alles goed Rob, maak je daar geen zorgen over.

Coen Deurloo

Bij deze het eerste bericht van Rob uit Tanzania!

CiteerHallo Mensen, bij deze heb ik mijn eerste bericht over de vakantie in Tanzania online geplaatst. Je kunt het vinden op www.robkeulers.nl/tanzania.

Het is top hier! In mijn berichtje staat dat je onder aan de pagina kunt reageren, dat werkt om de een of andere reden niet, maar ik hoop het snel aan de praat te krijgen in een internetcafé.. maar dat duurt nog een paar dagen. tot die tijd kun je altijd reageren in mijn gastenboek de homepage, mailen kan ook!

.. tot snel! Rob

Qwertu

Leuk hoor!

Zo te horen geniet Rob

DannyS

Als ik dat stukje lees heeft hij daar inderdaad de tijd van zijn leven :)

®ob

Nou en of!!!!


ik heb helaas maar 1 bericht kunnen schrijven, na mijn bericht ging ik echt naar de outback waar nergens stroom was helaas, dus al helemaal geen pc. Ik zal snel wat van mijn (5000!!!) foto's online plaatsen op mijn site, maar dat laat ik nog wel weten.

in 21 dagen afwezigheid is er in 47 topics een nieuw bericht geplaatst, ons forum is alive and kicking, zelfs in de vakantie, leuk om te zien!..

Ik ga opruimen, snel alle berichten bijlezen, en dan horen jullie later vandaag of morgen weer van me

DannyS

Je kan nooit teveel foto's maken!

®ob

omdat het te gevaarlijk (persoonlijk vond ik het overdag wel meevallen, maar regels zijn regels) mocht ik de auto niet uit en zeker de campings/lodges niet af, daarom heb ik enorm veel zoogdieren gefotografeerd (ongeveer 70 soorten, moet nog precies tellen), en maar enkele koudbloedigen, maar wel enkele hele mooie pics van de reptielen en amfibieën.. ze komen eraan.

®ob

#14
De foto's worden met de tijd aangevuld, ik begin met de reptielen....  Ik bewerk de foto's niet digitaal, enkel het watermerkje heb ik er nog ingezet... enjoy!

Ronald, deze zijn voor jou!







Chameleo jacksonii spec? Noord Tanzania
verbeter me als ik fout zit!



De rest volgt vanavond denk ik..