Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



dacht ik doe even een update

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jennifer distelbrink

pff zo, was ik weer hoor!
veel gedoe enzo achter de rug, maar nu zijn we begonnen met een frisse start!
nog even geen sallies voor mij helaas, maar ik wil pas weer beginnen als ik safe zit en ze niet weer weg hoef te doen door ruimte gebrek en financiele nood ofzo. maar zou graag meelezen om toch mijn kennis wat te vergroten enzo.

verder, was ik toen ik 'verdween' in het begin van mijn zwangerschap, ik sta nou aan het begin van het moederschap.

ze was meteen erg alert, veel rondkijken en bijna niet huilen. ze had apgarscore 8/9 voor de grauwe kleur die ze had. er was een knoop in de navelstreng gaan zitten maar dit is gelukkig pas op het laatst gebeurd! we moesten 24 uur blijven ivm zwangerschapssuiker, maar ook dit was na 24 uur prima en dus zijn we nu lekker thuis. alaina moet wel soms ingebakerd worden en heeft veel last van krampjes, maar we zijn dolgelukkig met haar!!

jef heeft me enorm goed door de bevalling geholpen en is een superpapa!



ik wil dus zeker de hobby weer oppakken, maar dat zal wss pas over enkele maanden zoniet een jaar zijn.

Apocalyptica139

Van harte proficiat, Jennifer en Jef!!!! Wat een mooi klein wondertje  ::)

Kenny

Proficiat, het is inderdaad een heel mooi kindje  :)
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

alibombali

Congrats..Jenn, dat is een mooie nakweek foto.... :D ;D :-*

®ob

De foto is mooi, altijd leuk die baby's, proficiat!

Het verhaal over ontsluiting enzo vind ik niet direct iets voor op deze site, maar dat is ieders persoonlijke keuze.

jennifer distelbrink

nee maargoed, daarom had ik dat er ook bij gezet van te voren. ikzelf vind het een natuurlijk proces.

bedankt iedereen :)

Erwin Bakker

Gefeliciteerd met je dochter.

Het is ook wel een natuurlijk proces, dat zal Rob denk ik ook niet ontkennen. :)

®ob

#7
Dat ontken ik zeker niet, maar ik heb zelf ook wel een paar natuurlijke processen in mijn lijf gaande die ik niet op deze site vermeld, snappie?  ;) ;) ;)

Maar laten we hier vooral geen discussiepunt van maken, ik wilde het alleen even gezegd hebben.




(toch wel ernstig hoor, mijn 1000e bericht gaat niet over salamanders maar over ontsluiting.... damn!)

jennifer distelbrink

haha ach :P

nee ik snap het wel denk ik haha, ik ben nog een beetje in die sfeer dus vind het allemaal de normaalste zaak van de wereld  ::)