Dit gelooft niemand!!!!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alibombali

Vanmorgen de eerste 4 eitjes van mijn Neurergus Kaiseri gevonden!!!!

Erik Maassen

Wow, nog een lange weg te gaan natuurlijk maar gefeliciteerd!!

®ob

#2
Ik dacht dat je in een vorig topic nog typte dat je als voornaamste taak hadze in leven te houden? Da's aardig gelukt als je het mij vraagt!

Kun je wat meer vertellen over hoe je ze houdt Alex?

Heb je ze volledig aquatiel?
Hoe groot zijn ze
wat voer je?
waren de verlengde geslachtsdelen te zien?


Kenny

Dat is heel mooi! Veel succes met ze.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

alibombali

Ik hou ze inderdaad volledig aquatiel met een klein stukje steen om op te rusten...en ja de cloaca's van de dames zijn net slurfjes..
Dit had ik zelf ook niet verwacht, en omdat ik geen paargedrag heb gezien verwacht ik ook niet dat ze bevrucht zijn..maar...eitjes heb ik..

®ob

hoe groot zijn deze dieren precies Alex?

petro pees

Ik weet dan wel hoe ze er uitzien,maar wens wel een fotootje!!!
GEFELICITEERD!
Petro
Tylototriton Shanjing

alibombali

De Keizer met een slurf..

en de Keizer legd eitjes...

driessens rudi

Van harte gefeliciteerd Alex! 
Mooi resultaat! ;)

Chris Schouten

Gefeliciteerd

Nu maar hopen op bevruchting.

Het is iig duidelijk dat het goed met ze gaat.
Triturus marmoratus - 0.0.5

alibombali

Ik heb ze maar wat extra gevoerd en wat verse waterplantjes bijgeplant...de dieren zijn overigens 11-12 cm..

alibombali

Nu 8 eitjes..1 zeker onbevrucht...

Sergé Bogaerts

Goed nieuws Alex, maar wel erg laat in het jaar dat ze afleggen. Hoe ze goed ind e gaten en succes met opkweken.

Sergé

Coen Deurloo

Citaat van: Sergé Bogaerts op juli 07, 2008, 08:35:20 AM
Goed nieuws Alex, maar wel erg laat in het jaar dat ze afleggen. Hoe ze goed ind e gaten en succes met opkweken.

Sergé

Is er nog activiteit bij jou N. kaiseri Sergé?

Sergé Bogaerts

Activiteit genoeg...maar geen eieren. Ik denk dat ze onder normale omstandigheden eerder vroeger afleggen. Bij mij hebben ze gebaltst en alles, maar geen eieren. Terwijl de vrouwtjes wel heel dik waren.

Wat ik nu heb gehoord uit het buitenland is dat ze in februari-maart al aflegden. Wat Alex overkomt is dus naar mijn idee eerder een uitzondering, misschien een legnood situatie?

Maar goed, volgend jaar probeer ik het weer...