Dobrogicussen!!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

driessens rudi

Hallo,

Ik zat vanmiddag mijn salamanders te verzorgen en mijn T. dobrogicussen waren aan het baltsen. Ik ben meteen gestopt met verzorgen om dit nog eens uitgebreid te bekijken. Het is en het blijft toch wel héél mooi om zien. Ik heb het nu al verschillende keren meegemaakt, maar het verveeld me nooit! Dit wilde ik effe laten weten. ;)

Jari B

Rudi kun je er mischien foto's van maken en op het forum zetten?

Coen Deurloo

Mooi gezicht he, mijn man lijkt om het half jaar een paarkleed op te bouwen, hij is nu weer in vol ornaat bezig. T. dobrogicus blijft zeker een van de fijnste salamanders die ik heb.

driessens rudi

Ik ben het volledig met je eens Coen, het zijn en blijven héél mooie dieren. Daarom vind ik het wat jammer dat ze soms enkel worden voorgesteld als salamanders voor de "beginners". Ze verdienen beter (vind ik persoonlijk)!

®ob

dat ben ik niet met je eens Rudi.

het zijn absoluut beginnerssalamanders, vanwege hun makkelijke houdbaarheid. Dat betekent niet dat ze, voor de meer gevorderde houder niet interessant zijn!

beginnerssoort wil alleen zeggen -> makkelijk houdbaar, het wil verder niks zeggen over hoe interessant ze zijn voor iedereen.

Hebben ze al eitjes afgezet? en is dit de 1e keer dat je ermee kweekt?