Leucistische P. waltls

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coen Deurloo


Hugo

Wow,...
Wat een gave beesten Coen!
Leucisten heb ik nog nooit eerder gezien van de pl. Waltl.
Zo zijn ze hun stempel van "gewoontjes" compleet kwijt! :)

Schitterend!

Harry

Niet slim dat ze wit x wit doen dat zal mis gaan. Het werkt net als bij carnifex eerst wit x doker en deze nakweek weer op wit zetten.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Coen Deurloo

Ik vind ze er vreselijk uitzien!

fftzz

Ik heb er maar een woord voor: freekshow.
Nul kans op overleven in het wild

Groeten
Ronald

Sergé Bogaerts

Ik krijg er ook buikpijn van, maar ja, het is net als bij slangen en gekko's, als de lol voor de normale versie er uit is, wil men kleurparkietjes kweken die dan weer zeldzamer...en dus duurder zijn.
Overigens zijn er door David Donaire begin dit jaar in het wild in de omgeving van Jerez echte neotene Ribbensalamanders gevonden. Het zal nog gepubliceerd worden dus ik kan jullie helaas nog geen foto's tonen, maar het zijn net Axolotls en ze planten zich dus als larf ook voort. Ze zaten tussen normale Ribbensalamanders.

Coen Deurloo

Thanks for sharing those photos Jake, I still think they look awful though. ;)

So this is CB from those leucistic 2 in the photo or did they mix it with the normal wildtype?

Wouter

Zijn dit geen albino's? Ik heb niet het idee dat de rode ogen door de flits komen (leucisten hebben normale ogen), volgens mij zijn dit geen leucisten.

Ieder zijn smaak inderdaad!

DannyS

Daar zat ik ook aan te denken.. maar het is voor mij nog een twijfelgeval.

Mooi vind ik ze niet echt, maar de 'gewone' waltl vind ik ook niet bepaald moeder's mooiste :p

Kenny

brr vindt ze afschuwelijk eigelijk...maar goed, smaken verschillen nu eenmaal.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

StijnH

Ik vind wel cool eienlijk  8) maar aan de andere kant vind ik ze maar vies de 2e foto ziet hij er nog wel redelijk uit maar de rest word eigenlijk alleen maar enger :o  cijfer: 7,4  :P
heb liever mijn gewone waltls ;)

Mvg,
Stijn
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

Joey Immers

Joey immers.

hypselotriton orientalis

alibombali

ik vind ze foeilelijk.....maar zou ze graag willen hebben...want het blijven bijzondere exemplaren..