buiten terrarium

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bart

hallo

vandaag heb ik eens verder aan mijn buitenter gewerkt
alleen nog beplanting in en de ronden afzetten in glas
en dan is hij zo goed als klaar

grtz bart

bart

en dat is het geworden
grtz

Jari B

Je moet er wel een muurtje omheen bouwen want anders ontsnapt alles.

bart

hoi jari

natuurlijk zal de randen mooi afsluiten in glas zodat ik nog iets zie hé
en daarboven op een kader met een net of iets dergelijks

Jari B

Een net is altijd aan te raden ik heb er ook 1 over mijn vijver anders vallen er veel blaadjes in mijn PH is 6.4 dus daar moet ik ook iets aan doen en het beschermd zeer goed tegen die merels en andere vogels die alles over hoop halen.

®ob

PH 6,4 is niet dramatisch hoor, met wat natuurlijke schommelingen is niks mis

Pamela

Citaat van: bart op maart 25, 2008, 08:35:49 PM
hoi jari

natuurlijk zal de randen mooi afsluiten in glas zodat ik nog iets zie hé
en daarboven op een kader met een net of iets dergelijks
Hoi bart
Ziet er goed uit. Wij hebben rondom onze buitenterraria doorzichtig lexaan. Glas is natuurlijk ook prima. Het is echt heel leuk om er ook van de zijkant doorheen te kunnen kijken. Heb je ook niet meteen zo'n blok in je tuin. Wij hebben ervoor gekozen om deksels te maken die op een rand naar binnen toe rusten. Wij hebben geplastificeerd groen kippengaas gekozen. Dit valt het minste op. Het is simpel te maken. Jammer dat het nodig is, maar vogels hebben je terrarium snel gevonden, zeker als je er een natuurlijke wormenkweek in hebt zitten.
gr. Pamela

Dirk VDH

Hoi Bart,

Ik kan alleen maar zeggen dat elk van je buitenterrariums stuk voor stuk een stukje natuur zijn.  Je dieren doen het prachtig in deze buitenterrariums en kweek blijft er dan ook het gevolg van.  De foto's zeggen reeds veel, maar na een bezoekje bij jou kan ik alleen maar zeggen dat de werkelijkheid de foto's meermalen overtreffen!!! Proficiat.

Groetjes Dirk.

Steven DC

Moet bekennen dat ik dit topic nog niet eens gezien had... De bakken zien er echt wel goed uit! Heb je wat foto's van de bak volledig afgewerkt?

bart

zal er eens een paar nieuwe opzetten
dat zijn de 2 bakken die ik in de tuin heb ze zijn nog eens onderverdeeld in 3 stukken

Steven DC

Dat ziet er erg netjes uit! Knap dat je alles kan zien zonder over een muurtje te moeten kijken!

bart

dat zijn nu de stukken apart

bart

en de andere bak
en de vijver

Hugo

Bart,

Die bakken van jou zien er echt mooi uit zeg!
Ik zal wat foto´s straks eens bij Sarah onder haar neus duwen.
Eens zien of ik dan weer een klein stapje dichterbij het uiteindelijke doel ben! :D  :D

naeff002

dat zijn zeker een paar hele mooie bakken. Ziet er niet uit of het heel moeilijk te maken is, alles moet alleen waterpas natuurlijk zodat er geen kieren ontstaan. Maar er wordt zover ik kan zien geen cement ofzo gebruikt, wat het een stuk makkelijker maakt ;D
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus