Voor de geinterreseerden.

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevin

Een aparte axolotl denk laat het zien pas aangeschaft.

®ob

mooi dier Kevin!

Hoe heet deze vorm, en waar heb je hem aangeschaft?

kevin

Geen idee wat voor 1 het is heb hem in een aquariumwinkel hier in Delft gehaald.

DannyS


Hugo

Fantastisch Kevin!

Wat een bijzonder dier.
Deze heb ik nog niet eerder gezien!
Tenminste niet in het bezit van een enigzins "bekende".

Het is officieel: Ik ben jaloers! :D

Salasander

Amaai speciale axolotl. Zo zou ik er ook wel 1 willen. Alleen moet hij nog een beetje dikker worden he, hij is wat mager nu.
Verzorg hem maar goed. ;)

paulfcu

Waar in Delft, bij romberg zeker.

Aparte axie trouwens

Gr Paul

kevin

Dit diertjes is eerst helemaal wit geweest dus ik vraag me gewoon af zouden meer witte dieren zo kunnen opkleuren.

En het was inderdaad bij romberg.

Shnoeffy

Hoi kevin,
Ik heb ook een witte axo, en ineens kreeg hij ook zwarte vlekken op zijn hoofd, net als een harlekijn.
Het diertje is al 8 maanden oud en altijd wit geweest, en nu een halve harlekijn.
Dus dat zou heel goed kunnen wat je zegt.
Wel leuk dat die van jou zo appart is opgekleurd.
Groetjes Katja.

Coen Deurloo

Normaal kleuren dieren met geheel witte ouderdieren later niet. Bij harlekijnen bijvoorbeeld zie je wel vaker dat het pigment later prominenter naar voren komt.

kevin

Deze dieren zijn altijd wit geweest gedurende lange tijd soms heeft mijn volwas vrouw ook no welleens een clownkop kop. Zelf vind ik dit erg interressant hoop dit ook nog is vast te leggen.

Roy

#11
Ben gister in Delft geweest en zag er nog 1 zitten in de bak, apart beestje. Tevens wat hebben ze daar leuke aquarium dieren zitten, kreeften, krabben en vele aparte vreemde vissen.

Is Eens kijken waar ik me mijn aquarium mee ga vullen.  ;D

Salasander

Citaat van: Roy van der Stad op februari 15, 2008, 02:59:40 PM
Ben gister in Delft geweest en zag er nog 1 zitten in de bak, apart beestje. Tevens wat hebben ze daar leuke aquarium dieren zitten, kreeften krabbel en vreemde vissen.

Is Eens kijken waar ik me mijn aquarium mee ga vullen.  ;D
Wat voor biotoop ga je maken?

kevin

Volgens mij was het een gewone zin. Maar krabbel kan wel verbeterd worden :P.

Maargoed even zonder gekheid door Romberg ben ik wel aangestoken door het Channa virus.
Echt geweldig mooie vissen.

hans

leuke kleur Kevin,
ben benieuwd wat voor kleuren deze weer geeft.
vr gr hans