Even voorstellen

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

brenda77

Hallo Allemaal,

Al een poosje aan het meelezen en toch wel zo netjes om mij voor te stellen ;) 

Ik ben Brenda, dierverzorgster van beroep en moeder van 2 meiden van 8 en 10
eigenaar van 2 fretjes en 1 aquarium, de meiden hebben ieder een aquariumpje op hun kamer en ieder een hamster. Verder kan ik mij qua dieren verzorgen helemaal uitleven op mijn werk  ;D
De meiden hebben al heel wat jaartjes visjes op hun kamer en het is tijd voor een nieuwe uitdaging: salamanders...
Nu dus een bakje van 60x30x40 aan het indraaien voor een paar salamandertjes. De temperatuur hangt rond de 22 graden nu dus op zoek naar de cynops ensicauda popei, leuk makkelijk soortje wat geschikt is voor deze temperatuur heb ik mij laten vertellen... mocht iemand nog dieren willen verkopen houd ik mij aanbevolen  ;) In de tussentijd kan ik mooi meelezen mijn kennis over salamanders wat opschroeven!

Groetjes Brenda

StevenZ

Welkom op het forum!  :)

Niels D

Welkom, C.e. popei is zeker een mooie soort om mee te beginnen.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl