Cynops orientalis nakweek voor de landdag

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Miriam

Hallo,
Ik heb een drietal Cynops orientalis nakweek 2015 en een viertal nakweek 2016 die ik wilde verkopen.

Nu woon ik helemaal in Zuid-Limburg en wilde ik naar de landdag komen op 4 september (volgende week zondag dus) dus als er al vooraf liefhebbers zijn voor deze diertjes, dan kunnen we ze daar van eigenaar laten wisselen. Ik ben eens jaren geleden fanatiek op dit forum en met de vereniging bezig geweest, maar de laatste jaren staat dat allemaal op een laag pitje, maar de salamanders heb ik wel nog altijd als huisdieren en zo af en toe ' plakt' er een nakweekje tegen de aquariumwanden aan en die zet ik wel altijd apart om verder op te kweken, vandaar ook deze zeven dieren.  ;D

harry pé


Miriam

Fijn te horen. Hoe ben je te herkennen morgen en vanaf hoe laat ben je er ? Ikzelf wilde er iets zo tijdens de eerste pauze zijn. Kort blond haar en een zwangere buik dus op zich moet dat wel makkelijl te vinden zijn

harry pé


Miriam

Ik heb ze nog altijd, dus voor wie interesse heeft  :) Ze zitten nog in landfase dus kennis is wel nodig.

cynopsguy


Miriam


cynopsguy

Miljaar, het zit me de laatste tijd echt niet mee. Ze zijn tegenwoordig haast niet te vinden, ofwel heel ver uit de buurt. Zie ook mijn eerdere berichten in de 'gevraagd'-sectie.

We zoeken verder... :'(

harry pé

dan ben je niet de enige.
heb je wat gevonden,stuur je een bericht(mail).
kijk je weer,zijn ze (gereserveerd),a split second.

Mvg:harry

cynopsguy

"The early bird catches the worm, er, newt."  ;D

Het zal wel eens lukken...

Niels D

Mochten jullie in de buurt van Breda komen, ik heb er genoeg.  ;)
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

harry pé

Citaat van: cynopsguy op september 13, 2016, 03:55:01 PM
"The early bird catches the worm, er, newt."  ;D

Het zal wel eens lukken...
Zo ik heb er een 4-tal gehaald bij Bennie.
En nu maar:kieken wat ,t wordt.

Mvg

cynopsguy

Succes ermee!

Bennie woont voor mij wel heel erg uit de buurt. Ik ben nog op zoek, indien ik binnenkort in de buurt van Breda moet zijn, weet ik waar ik een tussenstop hou.  ;)

Niels D

Komt goed. Blij dat je bent voorzien Harry!
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

raymond burger

Ik heb nog 4 nakweekjes zitten in Barendrecht op maandag e.v.t. ook in Utrecht leverbaar :P
(ik weet niet waar je vandaan komt, cynopsguy?)