Gratis pachytriton

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

MARCEL v.b.

Ik heb een aantal maanden geleden een pachytriton spec. opgevangen die niet erg goed verzorgt werd.
Dit diertje is hoogswaarschijnlijk een vrouwtje, en past niet bij mij in de collectie.
En mag daarom gratis weg naar een goede nieuwe eigenaar.
Ik wil haar n.l. niet op marktplaats zetten.

Voor de beginnende hobby-isten; dit diertje kan alleen bij soort genoten en niet in een aquarium 
Bij vissen (beetje duur voer anders  ;D )

Op te halen in Zaanstad.

Ze word niet per post verstuurd  ;)

MARCEL v.b.

85 keer bekeken , maar niemand die ik blij kan maken?

Niels D

Kijk ook op de facebook groep salamanders and newts for sale.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

MARCEL v.b.

Hoi, thanks daar ben ik al lid van.
Maar daar heb ik ook niet echt succes :/

Niels D

Ik had het gezien. Lastig. Misschien Alex Kenter direct contacteren via facebook. Misschien heeft die nog wel een idee en hij woont bij je in de buurt.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl