1200 berichten..... Vrolijk of verdrietig?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

®ob

Coen heeft de legendarische grens van 1200 berichten op caudata.nl bereikt !! !!

Dit betekent wat mij betreft 2 dingen:

1- Coen is de grootste bijdrager op caudata.nl, in vele opzichten, thanks daarvoor.  :) :o

2- Buiten caudata.nl heeft Coen officiëel vaarwel gezegd tegen zijn sociale leven buiten deze site........ ???

Wat vind je er zelf van Coen?  ;)

Coen Deurloo

Mooi...had het zelf nog niet gezien eigenlijk.

Het betekend dat er naast het klussen in mijn nieuwe huis, mijn werk, en het verzorgen van mijn salamanders vrijwel geen tijd meer is voor een sociaal leven :) Ik vind het prima, ik zou alleen willen dat er wat meer echte kenners op het forum actief worden!

Enne, 500 is anders ook een mooi getal! Maar; het gaat om de kwaliteit he, niet de kwantiteit ;)

Qwertu

Mooi aantal.

Citeerik zou alleen willen dat er wat meer echte kenners op het forum actief worden

Wat niet is......kan altijd nog komen  ;)

®ob

Citaat van: Coen Deurloo op januari 16, 2008, 05:20:24 PM
Maar; het gaat om de kwaliteit he, niet de kwantiteit ;)

Dat zegt mijn vriendin ook altijd, maar ik ben het er niet op alle gebieden mee eens ;D ;D ;D

Coen Deurloo

Gefeliciteerd met de 1000 berichten Rob, netjes!

driessens rudi

Kan er iemand me uitleggen hoe je zo'n stukje tekst van iemand in een kadertje in je bericht kan zetten? Ik ben nogal een "kluns" als het op computers aankomt. Alvast bedankt!

Kenny

Citaat van: Rudi op juli 17, 2008, 07:35:40 PM
Kan er iemand me uitleggen hoe je zo'n stukje tekst van iemand in een kadertje in je bericht kan zetten? Ik ben nogal een "kluns" als het op computers aankomt. Alvast bedankt!

op citaat drukken boven diegene zijn post ;)
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.