Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Triturus marmoratus

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

StevenZ

Hier enkele foto's van een 3 jaar oude Triturus marmoratus vrouw en een 2 maanden oude marmoratus larf. (Dit is niet de bak waar ik ze in houdt, slechts een bakje waar ik ze tijdelijk in zet om foto's te maken)

StijnH

Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

StevenZ

Dankje!

Zelf zou ik liever hebben dat de omgeving waarin ik ze fotografeer er iets beter uitzag, zo'n bakje is echter wel handig om snel foto's in goede kwaliteit te maken. In het aquarium waar ze normaal in zitten zwemmen ze alle kanten op en duurt het veel langer voordat ik ze er goed op hebt staan. Ook hebben ze dit jaar weer een puinhoop van het aquarium gemaakt door elke waterplant vol te leggen met eieren, waardoor alle planten kapot gaan en ik uiteindelijk geen planten meer overhoud in het aquarium. Maar dat is een luxeprobleem, dus ik mag niet klagen :p.

Niels D

Zo'n cuvet is ideaal om mooie foto's van je dier te maken.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl